MÉDIACÉGEK ÉS GENERÁCIÓK

Ők mérkőztek meg egymással a Media Regattán.

14 év után újra megrendezték a Media Regattát, a hazai médiaszektor szereplőinek dedikált nagyhajós versenyt. A pénteki eseményt barátságos légkör, egészséges versenyszellem és fergeteges hangulat jellemezte. Több kategóriában több győztes is született, akiknek a díjat Litkey Farkas olimpikon vitorlázó, a Regatta fővédnöke adta át.

A versenyen induló 22 hajót a szokásoknak megfelelően hajóhossz alapján különböző kategóriákba sorolták, ezek a kategóriák egy-egy fantázianevet kaptak, amelyek a különböző társadalmi generációkra utaltak. A verseny során a pályát mindenki kétszer hajózta végig, a futamok végén pedig a versenyzők még a vízen koccintottak a nyertesekre. Gen X kategóriában az RTL 3-as csapata, Gen Y-ban a Ringier brigádja, Gen Z-ben pedig a Google formációja aratott győzelmet. 

“Az üzletileg polarizált piac egy napra egy helyre összpontosul, az esetleges nézeteltéréseket, konkurálásokat mindenki félreteszi, a kötetlen, baráti hangulatban nyílt beszélgetések indulnak, ezt mindenkinek nagyon jó volt megélni.” – nyilatkozott Starcz Ákos, a szervező Indamedia kiadóvállalat igazgatósági tagja.

“A helyszín is tökéletes választásnak bizonyult, a kulturálisan pezsgő, történelmi Balatonfüred és annak nagymúltú Yacht Clubja már eleve megadta a nívós hangulatot. A vitorlázás több száz éves hagyomány, amivel most egy egész iparág találkozott, és ahogy Farkas azt előre jósolta, sokan meg is kedvelték itt ezt a sportágat.” – tette hozzá Starcz Ákos.

A játékszabályokat a csapatoknak a négyszeres Soling-világbajnok, Litkey Farkas mondta el, ő gondoskodott a rendezvény biztonságos lebonyolításáról is, a nap végén pedig ő hirdette ki a nyerteseket. A fenti elismeréseken kívül az Indaplay különdíját az RTL 2-es csapata kapta a legjobb megörökített pillanatért, a Media Future szakmai lap a különdíját a Mindshare női kollaborációjának ítélte, a BYC vándorkupáját pedig a kategórianyertes és az abszolút győztes RTL 3-as csapat vitte el.

A Regatta nem csupán a versenyről szólt, a jó hangulatot különböző DJ-k biztosították vízen és szárazföldön egyaránt, az érdeklődőket pedig exkluzív hajók szállították, hogy a legjobb helyekről követhessék nyomon a futamot. Az est vacsorával és afterpartyval zárult. 

A szervezők megerősítették, hogy a Media Regattából hagyományt teremtenek, 2025-ben június 13-án újra megrendezik a versenyt.
( onBRANDS )