A KIWI.COM FELFORGATJA A PIACOT

Azért, hogy megoldja a repülőjegy-foglalás során felmerülő főbb problémákat.

A Kiwi.com felforgatja az online utazási irodák szokásos működését azzal, hogy ha nem tud kedvezőbb árat adni a légitársaság árainál, akkor átirányítja ügyfeleit a légitársasághoz.

Továbbfejlesztette zászlóshajó termékét, a Kiwi.com Garanciát is, és így már a foglalás pillanatától érvényes kreditet biztosít az ügyfeleinek, amely

egy esetleges járattörlés esetén azonnal elérhetővé válik.

Az átirányítási opciók és a Kiwi.com Garancia kezdetben a Kiwi.com kulcsfontosságú közép-európai piacain, így Magyarországon, Csehországban, Lengyelországban, Romániában és Szlovákiában lesznek elérhetőek.

A vezető utazási technológia vállalat, a Kiwi.com a repülőjegy-foglalás során felmerülő főbb problémák megoldására törekszik, amelyek leginkább a következőkből adódnak: az árak nehezen átláthatóak, a becsekkolási követelmények bonyolultak és nem egységesek, az utazók szoronganak amiatt, hogy nem érnek el a célállomásukra repülési fennakadások vagy járattörlések miatt, és aggódnak az ezekhez kapcsolódó visszatérítések miatt is.

Új opció – a hagyományos online utazási iroda (OTA) üzleti modell felrúgása

A Kiwi.com a repülési lehetőségek teljes skáláját kínálja az ügyfeleknek előre átlátható árakkal, mostantól pedig elérhető olyan opció is, hogy

amennyiben a Kiwi.com nem tud kedvezőbb árat adni a légitársaság árainál, átirányítja őket a légitársasághoz,

ezzel kihívást jelentve az OTA-k szokásos működésére. Az új opció bevezetésével, amely a légitársaságok oldalára irányítja át az ügyfelet, a Kiwi.com az árak átláthatóságának problémáját is megoldja, és felforgatja az iparági szabványnak számító OTA modellt.

Új Kiwi.com Garancia

A Kiwi.com továbbfejlesztette zászlóshajó termékét, a Kiwi.com Garanciát, és a foglalás pillanatától érvényes kreditet biztosít az ügyfeleinek, amely egy esetleges járattörlés esetén azonnal elérhető lesz számukra. Az ügyfeleknek így tehát nem kell visszatérítési kérelmeket kitölteniük és megvárniuk a visszatérítés beérkezését, hanem számos légitársaságnál

azonnal felhasználhatják a kreditet helyettesítő járatok foglalására.

Ezenkívül, ha a Kiwi.com Garanciával foglalnak, az ügyfeleknek nem kell aggódniuk a becsekkolási folyamat miatt sem, mivel a Kiwi.com automatikus becsekkolást biztosít, megszüntetve a becsekkolási határidő körüli izgalmakat, amelyek jelentősen eltérnek a különböző légitársaságok esetében.

„Ügyfeleink visszajelzése sarkallt minket arra, hogy felforgassuk az OTA modellt, és ’szupererővel’ ruházzuk fel a Kiwi.com Garanciát. Ügyfeleink arra vágynak, hogy az összes repülési lehetőséget megtalálják egy helyen átlátható árakkal és rejtett díjak nélkül, valamint szeretnék érezni, hogy az őket érintő járattörléseket, visszatérítéseket, valamint a változó becsekkolási folyamatokkal és elérhető ügyfélszolgálattal kapcsolatos aggodalmaikat kezeljük. Rendkívül büszke vagyok a hozzáállásunkra, amely valóban az ügyfélélményt helyezi a középpontba, amikor új termékeket és szolgáltatásokat vezetünk be, ugyanakkor természetesen célunk, hogy még erősebb kapcsolatokat alakítsunk ki a légitársaságokkal, hisz ezek mind az ügyfeleink javát szolgálják.” – mondta Oliver Dlouhý, a Kiwi.com társalapítója és vezérigazgatója.
( onBRANDS )