MÁR EGYMILLIÓAN LÉPTEK BE A MAGENTA MOMENTS KEDVEZMÉNYPROGRAMBA

Kedvezményes nyaralás, étkezés, szórakozás és különleges nyereményjátékok, ezt mind biztosítja a Magenta Moments.

A vállalat célja, hogy a programmal változó kedvezményeket és értékes nyereményeket nyújtson ügyfelei számára, ezzel is megkönnyítve az életüket.

A piacon egyedülállónak számító, digitális kedvezményprogramban a Telekom egyedi előnyöket biztosít minden lakossági- és vállalati ügyfele számára, akik erőfeszítés nélkül férnek hozzá ezekhez, hiszen elég hozzá letölteni a Telekom alkalmazást és regisztrálni az alkalmazáson belül a programba.

A Magenta Moments sikerének kulcsa

A Telekom felismerte, hogy nem csak telekommunikációs szolgáltatóként kell jelen lennie az ügyfelei életében, így törődő márkaként számos további területen segíti őket.

A program már több mint 150 partner ajánlatait kínálja négy fő kategóriában: szórakozás, étel-ital, vásárlás és utazás, ezzel lehetővé téve, hogy a nehezebb gazdasági helyzet ellenére is élvezhessék az emberek a minőségi szórakozás és kikapcsolódás örömeit. Magenta Moments-ben a Telekom természetesen olykor saját termékeihez is nyújt kedvezményt a tagok számára. A program tagjai negyedévente nagyobb, sokak számára megfizethetetlen értékű nyereményekkel is gazdagodhatnak a nyereményjátékok jóvoltából.  Korábbi nyeremények között szerepelt már egy Volvo XC 40 és egy családi nyaralás Párizs legvarázslatosabb vidámparkjába, augusztus végén pedig egy gyönyörű Costa Rica-i utazás kerül kisorsolásra.

A program, amely Magyarországon 2023. november 2-án indult, immár nyolc európai országban érhető el, hazánkkal együtt Szlovákiában, Ausztriában, Csehországban, Észak-Macedóniában, Horvátországban, Lengyelországban és Montenegróban.

„A Telekom küldetése, hogy akár kisebb, akár nagyobb tuningok révén jobbá tegye az ügyfelei életét. Büszkék vagyunk arra, hogy a Magenta Moments programmal közelebb hozhatjuk ügyfeleinket az általuk vágyott élményekhez és lehetőségekhez. Az egymillió tag és a havonta több százezer aktív részvétel számunkra azt jelzi, hogy ügyfeleink értékelik az extra figyelmet és a sokrétű kedvezményeket, amelyeket nyújtunk számukra. A visszajelzések alapján világosan látszik, hogy a programunkhoz csatlakozott ügyfelek elégedettek a szolgáltatásainkkal, és örömmel használják ki az általunk kínált lehetőségeket” – mondta Pereszlényi Zoltán a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese.

Az egymilliomodik Magenta Moments tagot a Telekom egy egymillió forint értékű utazási utalvánnyal lepte meg.
( onBRANDS )