Új szolgáltatással lép piacra a Magyar Telekom: a Telekom Egészség bevezetésének célja, hogy a vállalat az élet digitális szolgáltatójaként szinte minden élethelyzetben ügyfelei mellett álljon, lehetővé téve számukra olyan új szolgáltatásokat is, amelyek túlmutatnak a hagyományos, telekommunikációs megoldásokon.
A Telekom egészségügyi, mindenekelőtt orvosi tanácsadást nyújtó szolgáltató-partnere, aki egyben a szolgáltatást biztosítja, a nemzetközi tapasztalattal és háttérrel rendelkező Teladoc Hungary Kft., melynek szakképzett orvosai, szakértői segítik a havidíjas Magenta 1-es ügyfeleket tanácsadással, online állapotfelméréssel, időpontfoglalással. A Telekom Egészség szolgáltatás 2018 után létrejött Magenta1 kedvezménycsomagokkal rendelkező havidíjas ügyfelek számára érhető el.
Egészség-tuning, de hogyan is?
Megcsípett a kullancs, milyen orvoshoz forduljak? Hogyan értsem meg a laboreredményeimet? Milyen sorrendben érdemes vizsgálatokra mennem? Kérdések, melyekre nem mindig tudjuk a választ, sokszor nehéz eligazodnunk, de egy gyors online vagy telefonos konzultációval hamar kaphatunk segítséget elakadásainkra a Telekom Egészség révén. A Teladoc Hungary Kft. szakértői többek között olyan Telekom ügyfelektől számítanak megkeresésre, akik segítséget kérnének egy leletnél, tanácsra van szükségük, vagy éppen bizonytalanok, mit mondott az orvosuk, jól értették-e a diagnózist és a továbblépés részleteit.
A Telekom Egészség négy fő elemet foglal magában:
telefonos és online orvosi tanácsadásból, online orvoskereső és időpontfoglaló platformból, valamint egy online kitölthető egészségfelmérés- kérdőívből és erre épülő személyre szóló életmód tanácsadásból áll.
Fontos kiemelni, hogy a szolgáltatás a fent említett esetekben vehető igénybe, vészhelyzetben, vagy sürgősségi ellátást igénylő helyzetekben továbbra is a 112-es segélyhívó számot kell tárcsázni.
Az egészség-tuningban a Telekom partnere a Teladoc Hungary Kft., amely a világ számos országában képviselteti magát és szakképzett orvosai állnak rendelkezésre az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, valamint a betegek és orvosok digitális eszközökkel történő összekapcsolása terén. A havidíjas Magenta 1-es ügyfelek munkanapokon 8 és 20 óra között konzultálhatnak az orvosokkal telefonon vagy online csatornát használva. A virtuális medicinával foglalkozó Teladoc évek óta sikeresen működik Magyarországon, a New York-i tőzsdén jegyzett amerikai székhelyű nemzetközi szolgáltatóként komoly tapasztalattal rendelkezik ezen a területen.
„Célunk, hogy ügyfeleink életének digitális szolgáltatójává váljunk, a hagyományos telekommunikációs szolgáltatásokon túl további hasznos újításokkal kívánunk hozzájárulni ügyfeleink életének tuningjához, hogy ezzel magasabb szintre emeljük a hétköznapokat. Tavaly 600 ügyfél részvételével teszteltük két üzletben a Telekom Egészség szolgáltatást, amely rendkívül pozitív fogadtatásban részesült. Ügyfeleink nagyra értékelték azt a törődést, amely a szolgáltatással még inkább kézzelfoghatóvá vált. Nem volt kérdés számunkra, hogy igenis van szerepünk abban, hogy hozzájáruljunk a családok egészség-tuningjához.” – mondta Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
„Mi abban hiszünk, hogy az általunk nyújtott orvosi tanácsadásra minden családnak szüksége van! Azon dolgozunk nap mint nap, hogy minél többek számára elérhető legyen a korszerű orvosi tudás és innovatív megoldásokkal kössük össze a betegeket az orvosokkal. A legtöbb esetben olyan kérdésekkel keresik orvosainkat, melyeket egy korábbi vizsgálat vagy vizit során nem tudtak vagy nem mertek feltenni. Illetve jellemzőek azok a megkeresések is, amikor alapvetően egy megerősítésre van szükség vagy egyszerűen közösen értelmezni a leleteket és a továbblépés menetét. A Telekomban kiváló partnerre találtunk, aki e – hitvallásunk szerint minden család számára alapvető és komoly értékkel bíró – szolgáltatásunkat nagy számú kiemelt ügyfélköre és családtagjaik számára teszi elérhetővé.” – mondta Dr. Karai Gábor, a Teladoc Hungary Kft. Ügyvezető igazgatója.
A Magyar Telekom célja, hogy mindig a leginnovatívabb és legmagasabb színvonalú szolgáltatásokat nyújtsa ügyfelei számára, és folyamatosan javítsa az ügyfélélményt. A szolgáltatás bevezetése újabb bizonyíték arra, hogy törekszik az ügyfelek életminőségének javítására és az új technológiák alkalmazására. A szolgáltatás részleteiről bővebb információk a Telekom weboldalán találhatók.
( onBRANDS )