HOSSZÚ TÁVÚ SZERZŐDÉST KÖTÖTT AZ ÚJPEST FC ÉS A PUMA

A PUMA és az Újpest FC a 2025/2026-os szezonra tervezett mezeit 2025 tavaszán, nyár elején fogja bemutatni.

2025. július 1-e után közvetlenül a PUMA fogja ellátni az Újpest FC felnőtt és NB III-as csapatok mellett a női együttest, valamint az egyesült IV. kerületi utánpótlás összes csapatát, és természetesen a futsalszakosztályt is. – számolt be az Újpest FC a hivatalos oldalán.

Az idén új korszakot nyitó Újpest FC kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a lehető legjobb minőségű sportszerekkel lássa el nemcsak a csapatait, hanem a szurkolóit is. Az új megállapodással az eddigieknél is nagyobb mennyiségben tudja kielégíteni a klub a már így is rekordokat döntő igényeket.

„Több hónapos előkészítő munka után köteleztük el magunkat hosszú távra a PUMA-val. Az elmúlt több mint 20 év alatt számos sikert értünk el együtt, szeretnénk, ha az idén indult újjászületés még fényesebb jövőt hozna el számunkra.” – mondta el Benczédi Balázs, az Újpest FC ügyvezető igazgatója.

„A PUMA büszke arra, hogy továbbra is az Újpest FC támogatója, ellátója lesz a jövőben, folytatva a több mint 20 éves együttműködést. Bízunk benne, hogy a kooperáció alatt az Újpest FC kijut a nemzetközi porondra, és együtt kísérhetjük a Klubot ezen az úton. Ehhez minden segítséget, támogatást és a legjobb PUMA-termékeket biztosítjuk.” – tette hozzá Tényi József, a PUMA Hungary Country Managere.

Frissítés 2024.12.09.:

Az ország egyik legnagyobb múltú autómárkakereskedése, a Schiller Autó Család lesz az Újpest FC mobilitási partnere. Az Újpest FC sportolói, edzői és menedzsmentje így a jövőben környezetbarát, öntöltő hibrid elektromos Toyota- és Lexus-személyautókat és Toyota-kisbuszokat használhatnak majd.

„Megtisztelő számunka, hogy a szurkolók számára az elmúlt több mint száz évben annyi örömet szerző, túlzás nélkül állítható módon ikonikus futballklub, az Újpest FC bennünket választott, és a jövőben a hazai és nemzetközi szinten egyaránt az egyik legsikeresebb magyar csapat mobilitási partnerei lehetünk. Bízunk abban, hogy ezzel a reményeink szerint értékteremtő együttműködéssel visszaadhatunk egy keveset a közösségnek, amelyben dolgozunk, és az újpestiek szemében ezzel a szponzorációval még jobban láthatóak leszünk.” – fogalmaz az első lépésként egy évre kötött együttműködés kapcsán Schiller Márk, a Schiller Autó Család stratégiai és marketingigazgatója.

„Nagy büszkeség számunkra, hogy a Schiller Autó Családdal kötött megállapodás révén egy olyan ikonikus márka, mint a Toyota lesz klubunk mobilitási partnere. Ahogyan az Újpest a pályán, úgy a Toyota az utakon bizonyítja, hogy a hagyomány és a megújulás kéz a kézben járhat. Sportolóink és stábunk által használt környezetbarát, öntöltő hibrid elektromos autók nemcsak fenntarthatósági elkötelezettségünket tükrözik, hanem azt is, hogy ez az együttműködés túlmutat a sporton és az autózás világán – közös célunk a kiválóság és a közösség szolgálata minden téren.” – teszi hozzá az együttműködés kapcsán Ratatics Péter, az Újpest FC elnöke.

„A világszinten és Magyarországon is piacvezető Toyota a társadalmi felelősségvállalás és a sport támogatásának számos területén aktív, nemzetközi és hazai szinten egyaránt. A legsikeresebb magyar olimpikonokat és paralimpikokat a Toyota Central Europe – Hungary közvetlenül támogatja, az egyes sportklubokkal pedig, a helyi közösségek kiemelt és felelős tagjaként jellemzően legnagyobb márkakereskedőink lépnek mobilitási partnerségre a mi támogatásunkkal. A saját területén egyaránt kimagaslót alkotó Schiller Autó Család és Újpest FC együttműködése ezek sorában is különlegesnek számít, hisz ez esetben hazánk egyik legnagyobb múltú, közel négy és fél évtizedre visszatekintő márkakereskedése köt partneri megállapodást az egyik legpatinásabb, több mint százhúsz éves múltra visszatekintő magyar futball klubbal. Bízunk benne, hogy az ennek keretén belül rendelkezésre bocsátott környezetbarát Toyota- és Lexus-gépkocsik nem csupán hozzájárulnak majd a sportolók és a stáb motiválásához és sikereihez, valamint a napi szintű logisztikai feladatok ellátásához, hanem egyben inspirációul is szolgálnak majd a klub eredményeit követő szurkolók számára a környezettudatos közlekedés tekintetében.” – árulja el hozzá László Richárd, a Toyota Central Europe – Hungary országigazgatója.

( onBRANDS )