TOVÁBBI 4 ÉVEN ÁT HINORA FERENC A MAGYAR MARKETING SZÖVETSÉG ELNÖKE

Az elnök arra biztatja a szakma képviselőit, hogy töretlenül higgyenek a marketing erejében.

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 14-én tartotta éves közgyűlését, amelyen a tagság egyhangúlag további négy évre Hinora Ferencet (Positive Adamsky) választotta meg elnöknek. Az MMSZ célja, hogy információk megosztásának minőségi színterévé és meghatározó szakmai kapcsolódási pontjává váljon a hazai szférán túl, egyre inkább a nemzetközi térben is.  

A szövetség első számú küldetése, hogy a szakmaiság erősítésével a marketing reputációját is egyre magasabb szintre emelje. E cél érdekében kiemelten fontos a szakma identitásának erősítése, hiszen csak erre alapozva lehet a marketinget a legmagasabb szinten képviselni a szervezeteken, vállalkozásokon belül – hangzott el az MMSZ éves közgyűlésén a budai Oh My Green rendezvényhelyszínén. A szövetség célja megmutatni, hogy a jól végzett markingtevékenység szerteágazó és hatékony támogatást nyújt nem csak mikro, de makro szinten is: motorizálja a gazdaságot, üzleti célokhoz segít, miközben széleskörű eszközparkja révén egyre inkább kiemelt szerepet játszik a társadalmi és környezeti kihívások kezelésében, illetve a technológiai megoldások implementálásában.

Az idén decemberben 35 éves szakmai szervezet szerteágazó projektek, illetve programok mentén fogja össze és képviseli a szakma teljes közösségén túl az üzleti élet szereplőit is. A Magyar Marketing Szövetség az aktív tagsági, illetve közösségi életén túl kiemelten büszke a szakmát alapjaiban meghatározó eseményeire (Marketing Summit, Digital Forum), elismert és gyakorlatias képzéseire (Digital MastersMasters Institute), rekordszámú nevezést vonzó pályázataira (Az Év Honlapja Díj, Marketing Diamond Awards, Városmarketing Gyémántdíj, Sportmarketing Gyémántdíj), valamint az olyan szakmai tudástárakra is, mint például a Marketing Trendbook, amely a hazai marketingszakma identitás- és közösségépítő fóruma is egyben.
A szövetség projektjeinek és programjainak meghatározó részét az elmúlt 12 év során alapították, miközben a szervezet tagsága folyamatosan bővült: számos érték-, és szolgáltatás alapon kapcsolódó piaci szereplő mellett, mára már sorai között tudhatja a TOP hirdetők 80%-kát is.

A szövetség ugyanakkor saját programjain túl, aktív szerepet vállal olyan szakmai kezdeményezésekben is, amelyek – szervezeteken vagy akár határokon átívelő módon is – támogatják a teljes iparág eredményességét, fejlődését, valamint ösztönzik annak kapcsolódásait. Ilyen például a  Marketing Indikátor, vagy az évente rendszeresen megjelenő MDK Trendriport, a FairPlay Book, vagy éppen a European Marketing Confederation összefogásával megvalósított European Marketing Agenda is. Mindezen felül olyan szakmai díjak társalapítója, illetve támogatója is az MMSZ, mint például a Green Pledge, a Signature 40, vagy éppen a TOP 50 marketingvezetők rangsora.

Hinora Ferenc, az MMSZ frissen újraválasztott elnöke immár 12 éve irányítja folyamatosan a szervezet működését: “A Magyar Marketing Szövetség minden téren nagy utat tett meg, amely eredményeként ma már megkerülhetetlen tényezője a hazai marketing és kommunikációs szakmának. Örömmel tapasztalom, hogy elkötelezett munkánk eredményességét visszaigazolja folyamatosan bővülő tagságunk, erősödő súlyunk, valamint a szakmai és üzleti körökben egyre elismertebb programjaink, iránymutató kezdeményezéseink is”

Az elnök büszke az elért eredményekre, ugyanakkor azt látja, hogy a szervezet küldetésének és céljainak még teljesebb megvalósításához további kiemelt területeken szükséges elmélyíteni, illetve kiterjeszteni a szervezet szakmai, közösségi és társadalmi hatását.

  • Az egyik ilyen terület a szakmai utánpótlás nevelése. Ennek érdekében a szövetség folytatja a tavaly útjára bocsátott MMSZ Youth Programot, amely keretében már idáig is több száz tehetséges fiatal számára tettük lehetővé a korszerű ismeretek megszerzését, illetve vittük őket még közelebb a szakmához.
  • A másik ilyen terület a nemzetközi szakmai tudás importja és a magyar tudás exportja, amely aláhúzza a szervezet elköteleződését abban, hogy láthatóvá és elérhetővé tegye a nívós hazai szaktudást nemzetközi szinten is. Mindezzel a szervezet támogatja, sőt katalizálja az európai szakmai közösség fejlődését is.
  • A harmadik kiemelt jövőbeli fókuszterület pedig az, hogy a szövetség új szintre lépjen a minőségi szakmai tartalmak előállításában és elérhetővé tételében. A cél az, hogy az aktuális szakmai tartalmakat még magasabb minőségben és rendszeresen érhessék el az MMSZ közösségének szakmai ismeretekre és információkra vágyó tagjai.

Az újrázó elnök személyes víziója, hogy az egyre erősödő szakmai identitásra alapozva együtt képes lehet a szakma a marketing reputációját növelni, és azt a szervezetekben az őt megillető, még magasabb szintre helyezni. Hinora Ferenc arra biztatja a szakma képviselőit, hogy töretlenül higgyenek a marketing erejében.
( onBRANDS )