TÓTH ANDI LETT A NOTINO MÁRKANAGYKÖVETE

A kampány középpontjában a tudatos választás és az önazonos szépségápolás áll.

A Notino új magyarországi márkanagyköveteként Tóth Andi csatlakozik a márkához egy olyan együttműködés keretében, amely a szépség és az önkifejezés személyes megélésére helyezi a hangsúlyt. Az idén tavasszal induló kampány a saját döntéseink erejére épül, és arra bátorítja a nőket, hogy merjenek olyan utat választani, amely valóban önmagukat tükrözi, a mindennapokban éppúgy, mint a szépségápolási rutinjukban. Ez a közös értékrend képezi az együttműködés alapját Andi és a márka között.

A Notino májusban elindult „Make Choices That Are Truly Yours” kampányának különlegessége, hogy nem csupán látványos képekkel és videókkal szól az emberekhez, hanem valós történeteken keresztül mesél. Nagykövetként Andi olyan élethelyzeteket idéz fel, amelyekben

a döntés szabadsága és az önazonosság különösen fontossá vált

számára, legyen szó karrierről, megjelenésről vagy akár egy hétköznapi döntésről.

„A szépség számomra nem szabályokról szól, hanem arról, hogy jól érezzem magam a bőrömben. Hiszek abban, hogy minden nő gyönyörű már akkor is, amikor ébredés után a tükörbe néz, de ugyanúgy hiszek a játékban is: a smink, a hajformázás, a kísérletezés lehetőségeiben. Nekem ez mindig önkifejezés volt. A Notino kampányában pontosan ezt szeretem: azt, hogy nem előír, hanem lehetőséget ad. Minden stílusom én voltam, és most is az vagyok” – mondta el Tóth Andi.

A kampány középpontjában a tudatos választás és az önazonos szépségápolás áll: ebben segítenek a Notino innovatív digitális eszközei, amelyek abban támogatják a vásárlókat, hogy megtalálják a számukra tökéletes termékeket és jól érezzék magukat a bőrükben. A márka folyamatosan új megoldásokat keres a szépség világában, arra biztatva a nőket, hogy kompromisszumok és külső elvárások nélkül kísérletezzenek, valamint felfedezzék, hogy mi áll hozzájuk a legközelebb.

A kampány központi üzenete így a női intuíció,

amelyet a modern megoldások segítenek megvalósítani, Tóth Andi pedig a márka új magyarországi nagyköveteként képviseli ezt a hitvallást.

A Virtuális Tükör funkció segítségével digitálisan próbálhatjuk ki a sminktermékeket, a Fragrance Finder személyre szabott ajánlásokkal segít eligazodni az illatok között, míg a Discovery Box és a Gift Finder funkciókkal játékosan, de tudatosan fedezhetünk fel új kedvenceket.

Ezek az eszközök abban segítenek, hogy a szépségápolás ne megfelelés, hanem felfedezés legyen. Egy új rúzs kipróbálása, egy ismeretlen illat megtalálása vagy egy ajándék kiválasztása így nem nyomás, hanem játék, ahol mindig az dönt, akit a tükörből visszanéző arc képvisel legjobban: mi magunk.

Andi bátor, önazonos és kifejező, pontosan azt képviseli, amit a Notino márkaként is közvetíteni szeretne. Azt, hogy mindenki merjen saját döntéseket hozni, és önmaga lenni, stílusban, megjelenésben és a hétköznapokban is– mondta el Martina Juráňová, a vállalat márkamenedzsmentért felelős vezetője.

Andi az elkövetkező két évben több platformon is rendszeresen feltűnik majd: közösségi média tartalmakban és inspiráló videókban, olyan pillanatokban, amelyek a szépség örömét és szabadságát ünneplik.

A kampány kreatív koncepciójáért Wilhelm Kinga felel, a rendező Jiří Horenský, a produkciót pedig a Boogie Films készítette.

Összesen hat videós anyag készült, amelyek mindegyike egy-egy eredeti történetet mesél el a Notino innovatív digitális eszközeihez kapcsolódóan. A kampány tartalmai fokozatosan jelennek majd meg a következő két év során.
( onBRANDS )