
Habár az „Ez Ennyi” üzenet már sokunknak ismerősen csenghet, júniustól újabb szintre lép: az Euronics social tenderét a BeSocial nyerte, így a márka a Positive Adamsky (PDKY) kreatív, a Mindshare média támogatásával mostantól még integráltabb, de továbbra is őszinte és sallangmentes jelenléttel készül minden platformon.
Az Euronics Ez Ennyi márkaüzenete tavaly indult el:
mára a márka egyik meghatározó ismertetőjegyévé vált. Idén júniustól azonban újabb szintre lép a kommunikáció – nemcsak tartalomban, hanem platformokban és gondolkodásban is.
“Nem titkolt célunk, hogy az eddig lefektetett márka alapokat tovább erősítsük integrált közösségi média jelenléttel is. A szektortól megszokott kereskedelmi üzenetek és ár fókusz helyett mi másban látjuk a megoldást: meggyőződésünk, hogy egy retail márka is csak akkor lehet fenntartható módon eredményes, ha a saját márkáját építi ahelyett, hogy beállna a végtelen hosszú “csakittcsakmostcsaknekedcsakennyiért” sorba”. rra a nemes, de nehéz feladatra kerestünk partnert, hogy a márka identitását és üzeneteit social közegben is egységesíteni és érvényesíteni tudjuk és új platformokat is nyissunk.”– mondta Metykó Tibor az Euronics chief customer officere. A
Az idén év elején kiírt social tender során számos ígéretes ügynökségi munka közül végül a
BeSocial lett a befutó – ők felelnek júniustól az Euronics integrált, több platformon átívelő social jelenlétéért.
A kreatív stratégiai lead szerepkört továbbra is a Positive Adamsky (PDKY) adja, míg a médiaoldali támogatást a Mindshare erősíti.
A négyes fogat közös célja egy olyan karakteres márkakommunikáció felépítése, amely egyszerre szókimondó és stratégiailag átgondolt. A „bullshit-mentes” kommunikáció hozzáállása marad – de a figyelemfelkeltés mellett a jövőben egyre nagyobb hangsúlyt kap a márkakoncepció mélyítése, és az Ez Ennyi üzenetiségének további, eddig nem tapasztalt kibontása is.
A BeSocial csatlakozásával még tudatosabb, még integráltabb jelenlét valósul meg az Euronics háza táján – szakítva a sablonos megközelítésekkel, olyan vizuális világot és tone of voice-t képviselve, ami nemcsak figyelmet kelt, hanem állást is foglal.
A márka social media jelenléte nem csupán mellékág marad ezáltal, hanem a márkastratégia egyik központi elemévé válik
az elkövetkezendő időszakban.
„Régóta valljuk, hogy a közösségi média felületek nem plakáthelyek, ide nem hirdetések kellenek, hanem őszinte, tudatos márkakommunikáció. A BeSocial-nél évek óta azt képviseljük, hogy a social media nem kampánykiegészítő, hanem márkaformáló erő – nagy örömünkre ebben a gondolatiságban egymásra találtunk az Euronics csapatával. Közösen új szintre emeljük az általuk képviselt letisztultságot és az őszinteséget, érdemes lesz figyelni a márka közösségi oldalait.” – emelte ki Forgács Mariann a BeSocial ügyvezetője az együttműködés kapcsán.
( onBRANDS )