
A Chef Market megvásárolta a Culinaris Wholesale nagykereskedelmi üzletágát, valamint a Culinaris három kiskereskedelmi egységét is. A Culinaris Wholesale kereskedelmi tevékenységét teljes egészében a Chef Market veszi át.
A Chef Market 2024-ben közel 20 milliárd forint nettó árbevételt ért el, amivel tovább erősítette vezető pozícióját a HoReCa szegmensben.
A Culinaris immár 22 éve meghatározó szereplője a prémium élelmiszerek piacának. Az üzletlánc a világ hat kontinenséről importál kivételes minőségű, gondosan válogatott delikátesz termékeket, amelyeket saját üzleteiben forgalmaz. A márka mára fogalommá vált a gourmet élelmiszerek kedvelőinek körében, egyedülálló kínálatával, saját márkáival és exkluzív vásárlói élményével. A különleges atmoszférájú boltokban – a Balassi Bálint utcai üzlet Pesten, a Perc utcai és a Hegyvidék Culinaris üzlet Budán– a vásárlás nem pusztán szükséglet.
A Culinaris Retail három boltja mellett a Chef Market tulajdonába kerül a Culinaris nagykereskedelmi üzletága is.
A Culinaris Wholesale 2024-ben 2,6 milliárd forintos forgalmat bonyolított le, míg a három kiskereskedelmi bolt forgalma 2,3 milliárd forintot tett ki. A két egység közötti, 1,2 milliárd forint értékű belső szállítást is figyelembe véve a Culinaris konszolidált árbevétele 2024-ben elérte a 3,7 milliárd forintot. A Chef Market célja, hogy biztosítsa a meglévő beszállítói kapcsolatok és értékek fennmaradását, ugyanakkor új lehetőségeket nyisson meg a partnerek és a vásárlók számára egyaránt.
Dr. Andrejszki Richárd, a Chef Market vezérigazgatója: „A felvásárlást követően a HoReCa piac szereplői is hozzájutnak majd a Culinaris által forgalmazott prémium élelmiszerekhez, de ez fordítva is igaz: a Chef Market termékei ezentúl a kiskereskedelmi vásárlók számára is elérhetővé válnak a Culinaris üzleteken keresztül. Az előző hetekben a Chef Market kollégái személyesen vették fel a kapcsolatot a cég minden partnerével és beszállítójával a részletek egyeztetése és a zökkenőmentes átállás biztosítása érdekében. A felvásárlással egy olyan szinergia jön létre, amely mindkét vállalat erősségeit ötvözi, és új értéket teremt mind az üzleti partnerek, mind a végfelhasználók számára.”
A Chef Market hetente közel kétezer partnert szolgál ki, és nagy hangsúlyt fektet a személyes kapcsolattartásra, az ügyfél-elégedettségre és a hosszú távú üzleti kapcsolatok építésére.
A Chef Market célja, hogy a Culinaris szellemiségét és értékeit megőrizve, új szintre emelje a prémium élelmiszerek elérhetőségét Magyarországon.
( onBRANDS )