TOP 100 LEGÉRTÉKESEBB GLOBÁLIS MÁRKA 2025 – KANTAR BRANDZ

A Global Top 100 márka rekordot jelentő, 10,7 billió dolláros teljes márkaértéket ért el.

A Global Top 100 márka rekordot jelentő, 10,7 billió dolláros teljes márkaértéket ért el, ami 29%-os éves növekedést jelent. Ezt a technológia által támogatott, diszruptív márkák hajtották, amelyek az elmúlt 20 évben az értéknövekedés nagy részét tették ki minden szektorban.

• Az Apple negyedik éve is őrzi vezető pozícióját 1,3 billió dolláros márkaértékkel, ami 28%-os növekedést jelent.

• A ChatGPT a 60. helyen debütált, ami a legmagasabb újonc az NVIDIA óta.

• Az Amazon márkaértéke 50%-kal, 866 milliárd dollárra emelkedett, köszönhetően a kényelem és a megfizethetőség körüli erős pozicionálásnak.

• Az Instagram és a TikTok lenyűgöző, 101%-os, illetve 25%-os növekedést produkáltak, ami tükrözi a fogyasztói szokások alakításában betöltött szerepüket.

• Az amerikai márkák a rangsor teljes értékének 82%-át teszik ki, szemben a 2006-os 63%-kal, de a kínai márkák számának növekedése és a fokozódó vámok okozta volatilitás veszélyeztetheti ezt a sorrendet.

( onBRANDS )