
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves együttműködéssel így az egyik legnépszerűbb kiszállítási platform a szórakoztatóipar ikonikus arcával áll össze.
A kollaboráció a Wolt egyre több tagot számláló előfizetéses programjának, a Wolt+ népszerűsítésével kezdődik.
Az összetéveszthetetlen stílusáról és magabiztosságáról ismert
Wilson a Wolt új arcaként
az ingyenes kiszállítást, a 10%-os kedvezményeket, továbbá exkluzív éttermi és bolti ajánlatokat kínáló Wolt+ előfizetéses program népszerűsítésében vesz részt először. A nemzetközi kampány keretein belül Owen Wilson egyedi stílusával mutatja meg, hogyan veszi le a Wolt+ a vállunkról a mindennapok stresszét. Legyen szó egy gyors vacsoráról a hét közepén, váratlan fogkrémhiányról vagy éppen nasi-válságról otthon – a Wolt+ a gyors és kényelmes megoldás mindezekre.
„Nem kellett túlgondolnom ezt a szerepet. A munka és az állandó rágcsahiány közepette a Woltra mindig számíthatsz. Nagyon leegyszerűsíti az életet. Vacsora? Elintézve. Bevásárlás? Pipa. Megint elfelejtettél fogkrémet venni? Semmi gond. A Wolt+ segít, hogy a hétköznapi dolgok egyszerűbbé váljanak.” – nyilatkozta Owen Wilson.
A kampány digitális, közösségi és streamingplatformokon fut, amelyben egy 45 másodperces videó, annak lokalizált verziói és extra tartalmak is szerepelnek: többek között megismerhetjük a színész kedvenc ünnepi pillanatai és hogy mik a kedvencei, amiket utazásai során rendel.
„Owen pontosan azt a hangulatot teremti meg, amit a Wolt is képvisel: laza, magabiztos és könnyen megkedvelhető. Ez az együttműködés a Wolt+-szal indul, de a terveink túlmutatnak egyetlen kampányon: Owen segítségével megmutatjuk, hogy a Wolt hogyan illeszkedik az emberek mindennapjaiba.” – mondta Fredrik Lucander, a Wolt növekedésért, márkáért és hirdetésekért felelős alelnöke.
Nézd meg a kampány behind the scenes videóját ITT!
( onBRANDS )