DALÍ ÉS A REPUBLIC GROUP BÉCSBEN

360 fokos integrált kommunikáció megtervezése és egzekúciója volt az ügynökség feladata.

A Republic Group ügynökség vezetésével nyílt meg Bécsben a Salvador Dalí műveit bemutató kiállítás, amely a világhírű művész kevésbé ismert oldalát tárja a látogatók elé. 

A 28 éve működő, független budapesti reklámügynökség, a Republic Group, újabb mérföldkőhöz érkezett nemzetközi terjeszkedésében. A Hadran events-szel való hároméves együttműködésük során már számos budapesti kiállítás kommunikációs feladatait látták el, a PPC kampányoktól kezdve a médiavásárláson át a PR és social media menedzsmentig beleértve a rendezvényszervezést is. Most azonban a közös munka gyümölcse Bécsben is megmutatkozik: június 3-án megnyílt a “Salvador Dalí – Utazás egy lángelme képzeletében” című kiállítás a bécsi Studio F-ben.

A tárlat több mint 150 művet vonultat fel Salvador Dalí kevésbé ismert alkotásaiból, köztük bronz-, arany- és üvegszobrokat, szürrealista bútorokat, valamint irodalmi és mitológiai témájú grafikákat. A művek a Dalí Universe gyűjteményéből származnak, amelyet Beniamino Levi, az olasz műkereskedő és a művész közeli munkatársa hozott létre több mint 45 évvel ezelőtt. A kiállítás különlegessége egy virtuális valóság élmény, amely a látogatókat Dalí álomszerű világába kalauzolja.

Barna Tamás, a Republic Group alapítója és nemzetközi terjeszkedésért felelős igazgatója  elmondta: “Büszkeséggel tölt el, hogy a tavalyi berlini BrandFestival után ismét egy külföldi projekt valósulhatott meg a Republic vezetésével – és ez még csak a kezdet. Azon dolgozunk, hogy a közeljövőben még több hasonló, nemzetközi projektet valósíthassunk meg”

A bécsi megnyitó eseményen rangos osztrák médiaszemélyiségek, televíziós csatornák és a helyi művészeti szcéna tagjai is részt vettek.
( onBRANDS )