
A New Balance Made in UK lookbookja a márka brit örökségére fókuszál, és teszi mindezt egy olyan szereplőgárdával, amelynek minden tagja a kortárs brit kézművességet testesíti meg saját szakterületén.
A brit kézművesség ebben az esetben egy átfogó idea, mely egyszerre szól az elkötelezett kézművesekről, akik Flimby kis faluját a legmagasabb szintű kézművességgel tették szinonimává, és ugyanígy a sport, a művészet és a kultúra úttörő fiatal tehetségeiről, akik folyamatosan újraértelmezik a nagyságot.
A lookbookban megjelenik Charlie Cooper – színész és író, akit a BBC Three csatornán sugárzott This Country című sorozattal vált ismertté.
Bashy – MOBO-díjas rapper és Top Boy színész.
Flo – az NTS Radio DJ-je és műsorvezetője.
Charlie Birch – New Balance Numeric gördeszkás.
Jazz Grant – vegyes technikával dolgozó művész, akit kollázsmunkáiról ismernek.
A képeken feltűnő cipők pedig a New Balance egyetlen brit gyárában készültek – a 991v2, az Allerdale és az 1500.
Styling: Helga Burril
Fotó: Maxwell Tomlinson
A „kézművesség” számunkra nem azt jelenti, hogy a látszat kedvéért ragaszkodunk a megszokott módszerekhez, és nem is az öncélú újdonságot. A hagyományos módszerek használatáról szól, mert ezek még mindig a legjobb módjai valami elkészítésének. Közben pedig innováció is, mert valóban létezik egy jobb módszer, amire korábban még nem gondoltunk.
A Made in UK lookbook kreatív irányvonala tovább erősíti a New Balance helyi hagyományait azáltal, hogy a „britséget” közvetíti a forgatási helyszíneken, a stylistokon és a fotósokon keresztül, miközben hű marad a Flimby kézműves örökségéhez.
Azzal, hogy ebben a kampányban kiemeli regionális elkötelezettségét és ünnepli a márka brit gyártáson alapuló örökségét, a New Balance megmutatja, hogy a Made in UK termékek miért ennyire népszerűek és nagy hatásúan a különböző közösségekben világszerte.
( onBRANDS )