EGYÜTTMŰKÖDIK MAGYARORSZÁGON A TCL ÉS A MEDIAMARKT

Magyarország is csatlakozik azokhoz az európai országokhoz, ahol már elérhető TCL termékpalettája.

A TCL mini LED TV és ultra-nagy képernyős TV márka bejelentette, hogy legújabb nagyképernyős QLED és QD-Mini LED TV-i, valamint prémium soundbarjai hamarosan elérhetőek lesznek a MediaMarkt üzleteiben és online országszerte.

A két vállalat közötti stratégiai megállapodás nemcsak a TCL jelenlétét erősíti a magyar piacon, hanem bővíti a MediaMarkt prémium elektronikai portfólióját is.

A megállapodást a felek augusztus 5-én írták alá, így Magyarország is csatlakozik azokhoz az európai országokhoz – például Németországhoz –, ahol már elérhető TCL termékpalettája. Az együttműködés révén a magyar MediaMarkt vásárlók számára is elérhetővé válnak a TCL legújabb QLED és QD-Mini LED televíziói és kiváló hangzást nyújtó hangprojektorai, amelyek mind

a legmodernebb technológiát és prémium felhasználói élményt kínálják a felhasználóknak.

A TCL az elmúlt években látványos növekedést ért el Európában és Magyarországon egyaránt. A Gfk Piackutató Intézet adatai alapján 2025 első felében a TCL hazai piaci részesedése a TV-szegmensben 8-ról 10 százalékra bővült, míg ugyanebben az időszakban a Mini LED televíziók kategóriájában a márka 31,2 százalékos piacrésszel rendelkezett, amellyel piacvezető pozíciót töltött be.

A technológiai újítások mellett a TCL és partnerei a sport iránti szenvedélyéből is inspirációt merítenek. A TCL a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) világszintű partnere, emellett lokálisan együttműködik a Magyar Olimpiai Bizottsággal (MOB) is.

„A MediaMarkttal közös partnerségünkben új fejezetet nyitunk a TCL számára Magyarországon. Együttműködésünk lehetőséget ad arra, hogy a prémium minőségű, innovatív szórakoztatóelektronikai megoldásaink minél több magyar vásárlóhoz jussanak el. Hisszük, hogy ez a partnerség nemcsak a két vállalat, hanem a hazai fogyasztók számára is értéket teremt, és hosszú távon is hozzájárul piacépítési céljainkhoz” – mondta Carlos Li, a TCL Europe vezérigazgatója.

Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezető igazgatója hozzátette: „A TCL belépése a MediaMarkt magyarországi kínálatába kiválóan illeszkedik piacépítési és növekedési stratégiánkhoz. Vásárlóink számára új lehetőségeket nyitunk a prémium technológia elérésében, miközben egy megbízható, hosszú távon gondolkodó partnerrel dolgozunk együtt. Célunk, hogy közösen erősítsük piacvezető pozíciónkat, és fenntartható módon növeljük ügyfeleink elégedettségét.”

A megállapodás nemcsak a TCL márka hazai ismertségét növeli, hanem hosszú távon is hozzájárul a márka európai piaci térnyeréséhez.
( onBRANDS )