
Hinterstein Anikó jelentős tapasztalatokkal rendelkező szakember. Szakmai pályafutását a Magyar Telekomnál kezdte, ahol több mint 20 éven át dolgozott különböző HR területeken – szervezetfejlesztésben, HR Business Partnerként, toborzásért, employer brandingért és tehetségmenedzsmentért felelős vezetőként, illetve HR tanácsadóként a Deutsche Telekom globális HR csapatában. A KPMG csapatához a PwC-től érkezik, ahol a terület vezetőjeként aktívan részt vett a cég HR stratégiájának formálásban és az üzleti területek támogatásában.
A szakember a KPMG értékeit határozottan képviselő vezető, matematikus, közgazdász, munkajogi szakokleveles tanácsadó. HR tanácsadó diplomáját a rotterdami Erasmus Egyetemen szerezte.
Az új HR vezető a szakmai közéletben is aktív: oktat a Metropolitan Egyetemen és a Széchenyi István Egyetemen. Szívügyének tekinti a társadalmi felelősségvállalást is, kuratóriumi tagként támogatja a Kikapcs Alapítvány munkáját.
„Hiszek a pozitív, együttműködő szervezetek erejében, az adatvezérelt gondolkodásban és az innovációban, amely egy tanácsadó cég működésének alapja – és abban, hogy a HR-nek stratégiai partnerként kell támogatnia az üzleti növekedést. Inspiráló számomra, hogy most iparágon belül egy másik kiváló szervezetnél folytathatom a pályámat, ahol a megszerzett tudásomat és tapasztalataimat egy másik kultúrában ültethetem majd át a gyakorlatba. Fontosnak tartom, hogy olyan új, egyedi irányokat hozzak be a KPMG életébe, amelyek formálják a közösséget, megkönnyítik a hétköznapokat és erősítik a csapatszellemet.” – mondta el Hinterstein Anikó az új pozíciója kapcsán.
Az új HR igazgató kinevezésével a KPMG szeretné tovább erősíteni a kohéziót különleges és inspiratív közösségében, ahol együttműködésre, multidiszciplinaritásra és fejlődésre építő, befogadó, nyitott és támogató munkahelyi kultúra kínál sokrétű lehetőséget a tehetségek számára a szakmai kiteljesedésre.
Multidiszciplináris tanácsadó cégként a KPMG célja, hogy a technológiai diszrupció által felgyorsultan és folyamatosan változó gazdasági, társadalmi és munkahelyi környezetben tovább fejlessze működését, ezáltal támogassa ügyfeleit és a gazdaság egészét ezen kihívások kezelésében és a sikeres működésben.
( onBRANDS )