
Nyár elején Gál Judit érkezett az Auchan Magyarország kommunikációs vezetői posztjára, Balázs Ildikó irányítása alatt, aki vállalati kapcsolatokért, fenntarthatóságért és kommunikációért felelős igazgató. A vállalati kapcsolatokat már több mint 20 éve aktívan alakító szakember két éve a PR-t is felügyeli, ehhez csatlakozott idén a belső kommunikáció és az ESG terület. Az általa vezetett igazgatóság közvetlenül az ügyvezető igazgató alá tartozik.
Gál Judit kommunikációs vezetőként az Auchan Magyarország külső és belső kommunikációjáért felel. Már korábban, 2012 és 2019 között is vezette a kommunikációs területet, majd a Danubius Hotels marketing- és kommunikációs igazgatójaként nevéhez fűződött a szállodalánc integrált marketingkommunikációs stratégiájának kialakítása és csapatának felállítása, vezetése. 2022-től kezdte tanácsadóként támogatni a Sigma Technology Magyarországot, kommunikációs és employer branding stratégaként. Az Auchanhoz az Eisberg Magyarországtól érkezett, ahol marketing és kommunikációs vezetőként felelt a vállalat márkaépítéséért, reputációjáért 2 éven át, 2025 május végéig. A szakember pályáját nemzetközi kommunikációs ügynökségeknél kezdte, munkája mellett tagja az Egyenlítő Alapítványnak, több szakmai szervezetnek, rendszeres előadója szakmai fórumoknak, konferenciáknak és felsőoktatási intézményeknek, mentorálással is foglalkozik. 2015-ben szakmai teljesítményét a ″Szavak embere″ díjjal ismerte el a Magyarországi Szóvivők Országos Egyesülete. Jelenlegi pozíciójában szakmai vezetőként a belső és a külső kommunikációval foglalkozó menedzserek munkáját fogja össze.
Balázs Ildikó immár több mint húsz éve dolgozik külső vállalati kapcsolati igazgatóként az Auchannál, amely a magyarországi hiper- és szupermarketjeivel a hazai kiskereskedelemi szektor meghatározó szereplője.
A szakember majdnem harmincévnyi kereskedelmi tapasztalattal, illetve hatósági és közigazgatási kapcsolatépítési múlttal rendelkezik. Rendkívül fontosnak tartja, hogy aktív szereplője legyen az iparági közösségnek, ezért különböző tisztségeket lát el olyan szakmai szervezetekben, mint az Országos Kereskedelmi Szövetség, az Önszabályozó Reklám Testület, vagy a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, ahol alelnöki pozícióban van. A Tej Terméktanácsban elsőként tölt be kereskedői társelnöki pozíciót, amelyben a kereskedői és a fogyasztói oldalt képviseli a tejágazati döntéshozatalban és fejlesztésben. Iparági feladatai mellett két éve hozzátartozik az Auchan Magyarország külső kommunikációja, amelyhez idén a belső kommunikáció és az ESG terület is társult. Az általa vezetett igazgatóság közvetlenül a vállalat ügyvezető igazgatója alá tartozik a cégstruktúrában.
( onBRANDS )