
Érték alapú, ügyfélélményre épülő együttműködést kötött a BMW hazai márkakereskedője, a Wallis Motor, valamint Magyarország egyik gasztronómiai cégcsoportja, a Costes Group.
A partnerség célja, hogy a prémium autózás és a fine dining világát egyesítve kínáljanak magas minőségű, emlékezetes élményeket ügyfeleiknek és vendégeiknek. A megállapodás részeként a Wallis Motor Rácz Jenő és Mizsei János Costes-séfek mobilitását is biztosítja. Emellett a prémium autómodellek iránt érdeklődők a fine dining és a látványkonyhák világába is bepillantást nyerhetnek a Wallis Motor eseményein.
A Wallis Motor és a Costes Group közös értékei – az innováció, a minőség, a fenntarthatóság és az élményteremtés – olyan szinergiát hoznak létre, amely új dimenziót nyit a prémium életstílusban.
A Wallis Motor „Elsőnek lenni” szlogenje az autóiparban és az ügyfélélményben is a folyamatos innovációt és exkluzivitást fejezi ki, míg a 2008-ban alapított Costes Group mára a magyar gasztronómia egyik legmeghatározóbb szereplője lett. Éttermei között található az ország első Michelin-csillagos étterme, a Costes Restaurant, az egyedüli hazai két csillagos vidéki étterem a Platán Gourmet Restaurant, a nemzetközi hírű Rumour by Rácz Jenő, valamint a Michelin által ajánlott MÁK restaurant is.
A két márka találkozása így nem pusztán egy együttműködés, hanem egy olyan életérzés megteremtése, amely az autóvezetéstől az ízek világáig minden érzéket megmozgat.
Az együttműködés részeként Rácz Jenő Michelin-csillagos séf és Mizsei János, a Michelin Young Chef-díj nyertese, tisztán elektromos BMW i4 modellekkel közlekednek. Ahogyan a séfek a konyhában a legjobb alapanyagokat válogatják össze, úgy a Wallis Motor is az innovatív és fenntartható technológiákra és a prémium minőségű modellekre épít.
Az ügyfelek és vendégek számára a partnerség számos különleges lehetőséget kínál. A Wallis Motor rendezvényein fine dining fogások és élő látványkonyhák jelennek meg, amelyek a prémium autómodellek világát emelik új szintre. Az új, BMW 7-es, 8-as sorozat, valamint az X7 vagy XM modellek tulajdonosai páros vacsora vouchert kapnak a Costes éttermek egyikébe, így az autóvásárlás élménye természetes módon kapcsolódik össze a gasztronómia legmagasabb szintjével. A Costes Group éttermeinek eseményein exkluzív BMW-megjelenések várják a vendégeket, legyen szó kiállított autókról, vagy VIP shuttle szolgáltatásról.
„Bár különböző iparágakban dolgozunk, közös bennünk a törekvés, hogy a legmagasabb színvonalat nyújtsuk ügyfeleinknek. Partnerségünkben a minőség, az értékteremtés és az élmény kéz a kézben jár” – mondta Mátrabérci Sándor, a Wallis Motor ügyvezető igazgatója.
Gerendai Károly, a Costes Group alapítója hozzátette: „Éttermünkkel az elsők voltunk az egész régióban, Magyarországra egy teljesen új éttermi kategóriát hoztunk el 17 éve. Ma is azon dolgozunk, ha a vendég egy felejthetetlen gasztronómiai élményre vágyik, mi jussunk eszébe elsőként. A Wallis Motorral közösen azt mutatjuk meg, hogy a prémium élmény több mint egy termék – ez egy átélhető életstílus.”
Ez az együttműködés új standardot teremt a prémium szegmensben. Az autózás és a gasztronómia találkozása több mint egy közös kampány: jövőbe mutató, fenntartható és élményközpontú márkaélményt hoz létre, amely a legigényesebb közönséget célozza meg, és amely méltán emeli mindkét márka értékét a hazai és nemzetközi porondon.
Csak érdekességként: Jenő bevallottan óriási McDonald’s rajongó 🙂
( onBRANDS )