TÁRSADALMI TÉMÁJÚ KAMPÁNNYAL JELENTKEZIK A NETWORK4

A médiacég a Vadaskert Gyermekkórházzal együttműködve hívja fel a figyelmet az autizmussal élő emberekre.

Társadalmi kampányt indított a Network4 a Vadaskert Gyermekkórházzal együttműködve, hogy ezzel is segítse az autizmus minél szélesebb körű elfogadását. A médiacég kampányának üzenete, hogy az autizmus nem betegség, hanem egy idegrendszeri eltérés. Az érintettek a barátaink, szomszédaink, munkatársaink, akik ugyanúgy vágynak az emberi kapcsolatokra – de másként érzékelik a környezet ingereit.

A Network4 ősz elején tűzte műsorára a TV4 csatornán az Éles elmék című francia krimisorozatot. A produkció főszereplője egy fiatal autista nő, Astrid Nielsen, aki a rendőrség bizonyítékraktárában dolgozik és különleges látásmódjával segít a nyomozóknak megfejteni a rejtélyeket. Az Éles elmék nem romantizálja, de nem is démonizálja az autizmust, hanem a maga valójában mutatja meg az érintettek életét.

„A sorozat népszerűsége bizonyítja, hogy idehaza nyitottak vagyunk az autizmussal élő emberek megismerésére, megértésére – egy izgalmas krimi és egy érdekes karakter befogadhatóvá tette ezt a fontos témát, amely legalább 150 ezer családot érint idehaza. Állandó műsorvezetőnk, Gyenesei Leila szereplésével készítettünk egy edukációs szpotot is, amelyben érzékenyítjük a közönséget az autizmus ügyével kapcsolatban”  – mondta el Lennert Márton, a Network4 kereskedelmi igazgatója.

A Vadaskert Magyarország első, dedikáltan a gyermekek mentális egészségével foglalkozó intézménye, amely 30 éve létezik és kórházként több dunántúli megye, valamint a főváros és Pest megye budai oldaláért felel. A Vadaskert szakemberei évente több ezer családnak nyújtanak segítséget.

A szpotot a közönség a TV4-en a sorozathoz csatolva, valamint a Network4 social media felületein láthatja.

( onBRANDS )