A lengyel vállalat Magyarországon is forgalmazza az INKA márkanevet viselő koffeinmentes gabonakávéját, amely cukor nélkül, természetes alapanyagokból készül és a gyártás során sem kerül bele semmilyen hozzáadott kémiai vegyület. A vállalat 1911-ben kezdett el gabonaőrleményből készült italok gyártásával foglalkozni, azóta több átalakuláson ment át, míg végül 1999 óta a német Cafea Group részeként működik.
A GRANA a magyar Well PR ügynökséggel szeptemberben kezdte meg a közös munkát, ami a december végéig tartó kampányidőszakban a kategóriaépítés és az INKA márka PR-je mellett kiterjed a magyarországi social media kommunikációra, valamint az issue menedzsmentre is.
Az ügynökség már elindította az INKA magyar Instagram oldalát, az őszi kampányba pedig több influencert is bevon majd. Az együttműködés fő célja a márka hazai ismertségének növelése lesz.
(onBRANDS)