A Vajda-Papír új reklámfilmjei életre keltik az Ooops! szlogenjét: a „Minden esetre” szókapcsolat ezúttal Ördög Nóra segítségével telik meg tartalommal.
Az idén 20 éves Vajda-Papír ma már a régió meghatározó papíripari szereplője. A 100%-ban magyar tulajdonú higiéniaipapír-gyártó vállalat új, márkaismertség-növelő kampányával azt szeretné elérni, hogy az Ooops! márkához a targetált célcsoport még jobban kötődjön emocionálisan. Míg a vállalkozás korábbi reklámfilmjeiben „hagyományos” módon mutatták be a termékeket, most a „Minden esetre” szlogenben rejlő rejtett lehetőségeket használták ki.
„Az Ooops! egy olyan magyar márka, amire büszkék vagyunk, hiszen megállja helyét a legnagyobb márkák mellett, nem csak Magyarországon, de több mint 20 export országban is. A márka életútjában a love brand-dé válás a következő lépcsőfok, amely a fogyasztói igények megértésén, kielégítésén és a helyes márkapozícionáláson túl, már komoly feladat elé állít bennünket, hiszen egy szerethető élményt kell nyújtanunk. Élményt egy wc-papírnak? Abszolút jogos a kérdés, de miért ne?!” – fűzte hozzá Varga Orsolya, az Ooops! marketing managere.
Az Ooops! tehát
elrugaszkodik a megszokott termékjellemzőket szajkózó reklámoktól
és más gondolatot ragad meg: az Ooops! akár minden esetben használható, még ha kicsit másképp is, mint ahogy először gondolnánk.
A szó pozitív értelmében vett „hétköznapi családokat” mutatnak, akikkel nem hétköznapi dolgok történnek, például, hogy egy sugárzó híresség besétál az ajtón, és a család balul elsült próbálkozásaira különös megoldásokat kínál egy egyszerű termékkel, amely valószínűleg mindenkinek az otthonában megtalálható.
A ti:me Agency ötödik éve dolgozik a Vajda-Papír Ooops! márkáján, és mint lead ügynökség felel a vállalat komplex marketingkommunikációs feladataiért. Miután a social média felületeken megjelenített hasznos tippek és történetek pozitív online interakcióra találtak, született meg a reklámfilmek gondolata: „Mindig valami izgalmas újdonságot hozunk a közönségnek, amik mentén a termékeket is megismertetjük. Évről évre komplex márkaépítési stratégiával törünk előre ügyfelünkkel, mely mentén lendületesen haladunk a love brand elérése felé. Kiemelt célunk, hogy az anyukákat összefogjuk, és könnyebbé tegyük a mindennapjaikat humorral, meglepetésekkel, saját bloggereink értékes posztjaival, melyek hasznos praktikákat rejtenek. Éppen úgy, mint a spotok, amelyekkel egy magyar családi vállalkozás márkáját felemelhetjük a nagy, nemzetközi brandek világába.” – foglalta össze Ungvári Tímea, a ti:me Agency senior account managere a kampány előzményeit.
Áprilistól a toalettpapír- és papírtörlő reklámfilmek kerülnek képernyőre, de ősszel újra felbukkan Ördög Nóri a nappalikban.
És hogy minderről hogyan vélekedik a főszereplő?
“Az őszinte és hiteles összekapcsolódásokban hiszek, ezért is adtam a nevem az Ooops!-hoz. Gyakorló háziasszonyként, családanyaként valóban ezeket a termékeket használom, és mint minden kisgyermekes háztartásban, nálunk is sok papírzsebkendő, papírtörlő és toalettpapír fogy. Talán a legutolsó termék reklámozásával kapcsolatban volt bennem a legtöbb kérdőjel még az együttműködés elején, hogyan is lehet az ilyen típusú papírtermékeket ízlésesen reklámozni, de ugyanakkor álszent sem akartam lenni: miért kellene úgy csinálnunk, mintha a wc-papír nem lenne az életünk szerves része? De végül sikerült olyan koncepciót kidolgozni, ami elegánsan, egy kis humorral fűszerezve nyúl ehhez a kényes témához. Az meg pláne nagy öröm volt, hogy nem egy szerepet kellett eljátszanom, hanem magamat adhattam, mint műsorvezető, aki egy csomó háztartási praktikát ismer. A reklám humora pont az abszurditásában rejlik, nevezetesen mi történik, amikor valaki egy műsorvezetőt talál az otthonában, aki pont úgy fest, mint amikor a tévében, egy show műsorban láthatjuk: talpig sminkben, szép ruhában. Televíziós kampányban szerepelni mindig óriási megtiszteltetés, büszke vagyok rá, hogy az Ooops! engem kért fel erre a feladatra és bízott bennem annyira, hogy velem forgatták le ezeket a reklámfilmeket. Külön köszönöm az ügynökségnek, hogy mindvégig érezték a téma érzékenységét és egy pillanatra sem bagatellizáltak el a félelmeimet ezzel kapcsolatban, valamint, hogy minden fronton igyekeztek egy olyan koncepciót kidolgozni, ami mind a márkának mind nekem egy őszinte, ízléses és hiteles megoldás. A végeredmény pedig egy humoros, figyelemfelkeltő, de mégis elegáns reklámfilm lett, amire büszke lehetek.” – mondta el Ördög Nóra.
Ügyfél: Vajda-Papír Kft.
Ügyvezető igazgató: Vajda Attila
Marketing manager: Varga Orsolya
Marketing asszisztens: Pál Viktória
Ügynökség: ti:me Agency
Kreatív director: Kollmann Áron
Art director: Ilyés Attila
Copywriter: Henzler Anna
Senior account manager: Ungvári Tímea
Stratégiai vezető: Kaufmann Bernadett
Client service director: Mátyás Kitti
Junior account manager: Budai Petra
Produkciós cég: Wide Open Kft.
Rendező: Szilágyi Fanni & Szilágyi Gábor
Producer: Szendei Petra
Operatőr: Szilágyi Gábor
Látvány: Bobor Ági
Jelmez: Szokolai Janka
Gyártás: Henyei Csaba
1st AD: Fignár Anna
Hang: Zándoky Bálint
Vágó: Gorácz Vanda
Colorist: Kovács Márton
( onBRANDS )