A FOREO 2019-ben az aktív szépség szegmens meghatározó szereplője kíván lenni. A svéd brand eltökélt abban, hogy az egészség és wellness tudatos vásárlók a testük karbantartása mellett a szépségápolási rutinjukat is aktív életformájukhoz igazítsák. Ezt az üzenetet többek között sport- és életmód rendezvények támogatásával hirdeti a brand. Magyarországon nemrégiben egy mezítlábas jóga esemény mellé állt.
Idén a szépségmárka maga mögött hagyja a klasszikus „reggeli és éjszakai bőrápolási rutin” üzenetét, és
kiemelt figyelmet fordít az egészségtudatos vásárlók szépségápolási igényeire.
Az aktív szépség korszakában a FOREO hidat épít a bőrápolás és a test-ápolás között. Az egészséges életmód trendek erősödésével a brand célja megmutatni, hogy a népszerű LUNA arctisztító készülékek hogyan építhetők be a fitnesz szerelmeseinek aktív életmódjába.
A márka most tavasszal első ízben vett részt a német FIBO-n, amely fitnesz-egészség-wellness világ egyik legnagyobb expo-ja. Itt a FOREO bemutathatta, hogyan dolgozhatunk idén nemcsak a testünkön, hanem az arcunkon is.
A szépség brand Magyarországon is aktív, hiszen a FOREO nemrég összeállt az osztrák HÖGL cipő márkával.
( onBRANDS )