ÁLLATOK A CIB BANK REKLÁMJAIBAN

Az „állati jó” karakterek nyolc héten át lesznek láthatók a CIB új reklámfilmjében.

Visszatérnek a televízióképernyőkre a CIB Bank „Kommentátorok” elnevezésű reklámplatformjának állati karakterei. Brúnó, a kutya ezúttal új cicatársat kapott, akit a főszerep hatására gazdija valóban Dellának nevezett el. Az „állati jó” karakterek nyolc héten át lesznek láthatók a pénzintézet új reklámfilmjében, és ezúttal a lakásvásárlás tematikáját vitatják meg.

Az állati főszereplőket bemutató, az Ogilvy által 2017-ben felépített reklámplatform két éve debütált. A polgári nevén Bonifác, művésznevén Della cica egyéb elfoglaltsága miatt ideiglenesen átadta főszerepét egy másik cicának, akit a reklámfilm tiszteletére gazdija tényleg Dellának nevezett el. Az új cica nemcsak nevében, de mókás kinézetében és karakterében is kiköpött mása az előző reklámfilmek Dellájának: fanyar humora és apró szurkálódásai teszik őt kedvesen cinikussá.

Brúnó, a kutya továbbra is kedves és vidám, annál is inkább, mert ő már nemcsak a CIB Bank reklámfilmjeinek főszereplője, hanem 2019 tavasza óta a kutyabarát CIB bankfiókokban is örömmel fogadják. Így gazdiját elkísérve első kézből informálódhatott a reklámfilmben megvitatott jelzáloghitel témájáról.

„A CIB Bank célja, hogy barátságos, emberközeli, ugyanakkor felelős, megbízható, józan és reális célokat támogató, és az ügyfelek valódi lehetőségeit megvalósító pénzügyi partner szerepét töltse be.” – mondta Szinai Ádám, a CIB Bank PR és marketingkommunikációs vezetője.
( onBRANDS )