A magyar MTV a kezdetektől kiemelt figyelmet szentel a magyar előadóknak, az utóbbi egy évben pedig az MTV brand:new-val kifejezetten a feltörekvő hazai tehetségeket támogatták. A projekt új szintre lép, immáron élőben is találkozhatnak a rajongók a fiatal zenészekkel.
Az MTV az Egyesült Királyságban szintén brand:new címmel folytat tehetséggondozó programot, a magyar verzió koncepcióját viszont a nézői igényeknek megfelelően
az MTV hazai munkatársai fejlesztették új tartalomként,
amely egy év alatt fontos missziója lett a Viacom zenecsatornájának. A csatorna vezetősége havonta egy fiatal magyar tehetségnek ad lehetőséget a bemutatkozásra, egy hónapon át, naponta többször is láthatják a nézők az épp aktuális MTV brand:new szpotot és a kiválasztott előadó klipjét.
Az eddigi MTV brand:new előadók: Zavodi, Myra Monoka, Felső Tízer, Analog Balaton, Slow Village, The Sign, Vavra Bence, Mörk, Mayberian Sanskülotts, Carson Coma, Yamina, HolyChicks, Mulató Aztékok és B. Nagy Réka.
Az MTV brand:new programmal novembertől már nem csak a képernyőn, hanem a klubokban is találkozhat a közönség. Novemberben az Analog Music Hallban, a RapCaviar bulisorozat keretein belül lép fel a Mulató Aztékok, mint az első MTV brand:new LIVE. A következő állomás pedig a Dürer Kertben lesz, ott december 29-én koncertezik a Slow Village.
Az MTV követőinek nagy örömére nemrég podcast-sorozatot is indított a csatorna. Ennek keretében eddig Lotfi Begivel, Saiiddal, a The Qualitons-szal, Caramellel hallhattak beszélgetéseket, míg a legfrissebb epizód vendége Király Viktor, az MTV EMA 2019-es magyar nyertese.
( onBRANDS )