ÚJ MÁRKASTRATÉGA A BIOTECHUSA-NÁL

Dr. Pintér Dániel Gergő felel a cég vállalati kommunikációjáért.

A szakember feladatkörébe a közönségkapcsolatok fejlesztése, a munkáltatói márka megerősítése és CSR kampányok teljeskörű kivitelezése tartozik.

A BioTechUSA a növekvő társadalmi szerepvállalás jegyében új pozíciót hozott létre a vállalati kommunikáció erősítése és a márkastratégia hosszútávú fejlesztése céljából, melyet 2020 novemberétől Dr. Pintér Dániel Gergő tölt be. A szakember az elmúlt tizenkét évben kommunikációs vezetői és Account Directori feladatokat látott el közintézmények és nagyvállalatok megbízásából, mellette pedig a Magyar PR Szövetség elnökségi tagja, a METU oktatója és a Media 2.0 Communications társalapítója. Dr. Pintér Dániel Gergő versenypiaci tevékenysége mellett rendszeresen publikál nemzetközi folyóiratokba, előadóként konferenciák vendége, felkért szakértőként pedig gyakran nyilatkozik a médiában. Magyarországon az elsők között szerzett PhD. fokozatot kríziskommunikációból: disszertációja 2019. júniusában került megvédésre az ELTE BTK-n.

„A kinevezés révén tapasztalt márkatanácsadóval bővült csapatunk. Dániel nemcsak abban támogatja cégünket, hogy hatékonyan kommunikáljunk közösségünk tagjaival, a médiával és partnereinkkel, de hiteles és fenntartható munkáltatói márkánk továbbfejlesztésében is számíthatunk rá.” – mondta Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA marketingvezetője.

A BioTechUSA Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő gyártója, mely világszerte 80 országban 170 franchise üzlettel és 3000 partnerrel várja a vásárlókat. A 100%-os magyar tulajdonban lévő vállalat munkatársai hisznek abban, hogy az egészség a legnagyobb kincs a világon és folyamatosan azon fáradoznak, hogy minél több ember élhessen teljesebb, sportosabb életet.

A napokban Varga Mihály pénzügyminiszter a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) Gazdasági évnyitó című fórumán beszélt arról is, hogy Magyarország egyelőre regionális szinten ismert vállalatokkal, illetve márkákkal rendelkezik, de megvan az esély arra, hogy például az alábbi hazai vállalatok és márkák világszinten is ismertté váljanak.
( onBRANDS )