A “REGGELEM” TOJÁS KAMPÁNY A TIKTOKRA KÖLTÖZÖTT

Több mint 700 ezer iskoláshoz jutottak el a legnépszerűbb magyar TikTokerek "rántottás" videói.

A Tojásszövetség 2019 tavaszán indította el a „rEGGelem” országos, ismeretterjesztő programját, amely az egészséges reggelizés és a teljes értékű tojásos reggeli hasznosságára hívja fel a figyelmet. 2019-ben 15 iskolába és majdnem 4000 felsős diákhoz jutott el a program, most 2020 decemberében és 2021 januárjában a világhelyzethez igazodva új platformra, a TikTokra költözött a “rEGGelem”.

“Számunkra ez egy teljesen új terep, de mivel a Tojásszövetség küldetésének érzi az edukációt, a fiatalok megszólítását, a “rEGGelem” programmal az otthon tanuló diákokoknak is szerettük volna megmutatni, hogy a reggelizés nagyon fontos.” – mondta Szép Imre, a Tojásszövetség elnöke.

“Nagyon örültem a felkérésnek, mert az edzések miatt egyébként is sok tojást eszem, az egyik legfontosabb fehérjeforrásom. Így teljesen testhezállónak éreztem, hogy a tojásfogyasztást népszerűsítsem a TikTokon. A kockás has egyik nélkülözhetetlen építőköve a tojás, ezért az egyik videóban a szokásos reggeli turmixomat mutattam meg, aminek szintén kihagyhatatlan eleme.” – mesélte az egyik legnépszerűbb magyar TikToker, Togyela Dominik, akinek a TikTok posztja – ami már 300 ezer feletti megtekintésnél jár – bizony rávert a legutóbbi X-Faktor október 26.-i adására nézettségben.

Nagyjából 1,3 millió magyar felhasználója van a magyar TikToknak: kicsit több mint háromnegyedük 11-18 éves egy friss kutatás szerint, tehát a felsősök és a középiskolások között a legnépszerűbb ez a platform.
( onBRANDS )