Ez a verseny a Budapesti Honvéd Kosárlabda Akadémiát is folyamatos innovációra sarkallja. Az akadémia vezetése mindent megtesz azért, hogy a lehető leghatékonyabban találja meg a tehetségeket, és hogy hosszú távon is meg tudja őket tartani.
Napjaink legnépszerűbb online videós képi technikáival készült az a tehetségkutató toborzóvideó, amelyet a Filmer Stúdió csapata készített az államilag elismert Budapesti Honvéd Kosárlabda Akadémia megbízásából.
Az öt napon át – napfelkeltétől napnyugtáig – forgatott videó a népszerű külföldi sportmotivációs filmek trendjeinek megfelelő képi világgal kalauzolja el a nézőket az Akadémia legismertebb helyszíneire. A bemutatott helyszínek között feltűnik többek között a számos bajnoki címnek helyt adó, legendás Honvéd Sportcsarnok is.
A story megalkotásakor törekedtek arra, hogy a célzottabb elérést, és figyelemaktivációt kiváltó, motivációs filmszerű megoldásnak adjanak teret. A videó kerettörténete az Akadémia kötelékébe érkező kisfiú szemszögéből mutatja be, hogy milyen sokrétű lehetőségeket kínál hazánk egyik legsikeresebb kosárlabda képzőhelye.
„A legnagyobb kihívást a csapatjáték lekövetésének vizuális megjelenítése jelentette. A forgatás során Sony VENIC, az egyik legmagasabb színvonalú kamerákkal dolgoztunk. Használtunk GREEN Boxot, hogy egy kis virtuális hangulatot is csempésszünk a film elejére. Egyedülálló Segway-es kameratechnikát és Guy Ritchie, világhírű rendező, ikonikus reklámfilmjeiből megismert fejkamerás megoldást is alkalmaztunk. Magyarországon először használtuk az ARRI TRINITY kamera mozgató szerkezetet, amit az 1917 című film elkészítésénél Roger Deakins, Oscar-díjat nyert operatőr is alkalmazott. A magas kamera pozíció elérése miatt 9 méteres crane-t használtunk, ami a Futball EB fő kamera mozgató technikája volt.” – nyilatkozta a Filmer Stúdió alapítója, a videó rendezője Kőváry Tamás, aki több mint 10 éve készít videókat, egyedi látásmódját, kreativitását és technikai tudását jól mutatja az elkészült image videó.
Az Akadémia menedzsmentje felismerte, hogy növelnie kell a tartalomgyártást,
közelebb kell hozni a szurkolókhoz,
érintettekhez a sportolók mindennapjait és a sportműhelyben folyó életet.
„A film vizualitásában illeszkedik az akadémiai 15-19 éves célcsoport média és tartalomfogyasztási trendjeihez, a dinamizmust, a fiatalságot, és az új trendek követésére irányuló szándékot jelképezi. A motivációs film képes a szívek mélyére hatolni, inspirálni. A fiatalokra hat ösztönző jelleggel, hogy még elkötelezettebbek legyenek a kosárlabdázás, a csapat és az Akadémia iránt. Reméljük, hogy a Budapesti Honvéd Kosárlabda Akadémia sport movie-jának megtekintése élményekkel gazdagítja a hűséges kosárrajongókat. A Honvédhoz érkező leendő akadémisták állapotfelmérő/diagnosztikai méréseken és kompetencia-felmérő edzéseken vehetnek részt. Szeretnénk, hogy minél több sportoló akarjon ide tartozni és büszke legyen arra, hogy részt vesz a Honvéd sportéletében.” – nyilatkozta Gergely István, a Budapesti Honvéd Sportegyesület ügyvezető elnöke, olimpiai bajnok vízilabdázó.
“A szakmai munka mellett a kommunikáció területén is látványos fejlődést szeretnénk elérni. A kiemelt körülmények biztosításával, illetve a legfejlettebb szakmai munka és edzés-támogató analitikai eszközök segítségével az akadémisták az adottságaikhoz és a tehetségükhöz mérten a legtöbbet hozhatják ki magukból. Célunk, hogy a fiatalokat hozzásegítsük egy sikeres sportolói karrierhez, hogy első osztályú játékosokká-, válogatottakká-, és nemzetközileg elismert magyar sportolókká váljanak.” – nyilatkozta Báder Márton, az Akadémia szakmai igazgatója.
( onBRANDS )