Több, mint százezer euró összértékű, cégekre szabott, egyedülálló szakmai programmal segíti az érett, nemzetközi terjeszkedést tervező magyar e-kereskedő cégeket a Digitális Kereskedelmi Szövetség. A program célja, hogy a bekerülő cégek sikeres hazai szakértők segítségével lépjenek a következő szintre és sikertörténeteikkel egyre több kereskedőnek mutassanak példát, hogy
a nemzetközi terjeszkedés reális cél a magyar kereskedők számára is.
A Digitális Kereskedelmi Szövetség a jelentkezéseket június 9-ig várja. A mentorprogram díjmentes. A helyek száma limitált. A részletes program itt érhető el.
A Digitális Kereskedelmi Szövetség tagjai olyan magyar vagy Magyarországon működő nemzetközi cégek és szakmai szervezetek – mint az Adevinta Hungary; DHL Express; GKID; Google; Growww Digital; IVSZ; Mastercard, Oander és a Boxy – akik maguk is fontosnak tartják a digitális kereskedelem ügyét és a szektor megerősítését. A cégekre szabott, százezer eurót meghaladó összértékű szakmai programmal a szövetség
a külföldi terjeszkedésben még kihívásokkal küzdő magyar webáruházak további fejlődését támogatja,
hogy egyre több magyar e-kereskedő érhessen el nemzetközi szinten is látható sikereket.
Kiket várnak?
A programba azok a legígéretesebb hazai cégek kerülnek be, akik tervezik az új, külföldi piacok meghódítását vagy már meg is tették az első lépéseket, akiknek kiemelt célja a nemzetközi e-kereskedelemben rejlő lehetőségek kiaknázása és szeretnének jobban növekedni, mint amire a magyar piac lehetőséget ad. Az ideális jelentkezők a nemzetközi terjeszkedésre hosszú távú befektetésként tekintenek és nemcsak azonnali megtérülésben gondolkoznak, továbbá hajlandóak a vezetők idejét is ráfordítani a programban való részvételre.
Miről lesz szó a programban?
A mentorprogramban hazai és nemzetközi piacvezető cégek vezetése során tapasztalatot szerzett, elismert szakértők segítik a résztvevők fejlődését, hogy minél előbb készen álljanak a nemzetközi terjeszkedésre és a mainál nagyobb kihívások megoldására.
Szó lesz arról, hogy:
- hogyan készíthetjük fel a szervezetet a nemzetközi terjeszkedésre,
- milyen esélyekkel indulunk és hogyan szerezhetünk megfelelő információkat a külföldi piacra lépéshez,
- hogyan lehet alkalmazkodni a helyi sajátosságokhoz,
- hogyan nézzünk ki úgy, mint a helyiek,
- hogyan juttathatjuk el termékeinket leghatékonyabban a leendő vásárlókhoz,
- hogyan építhetünk az új piacokon stabil kereskedői márkát, amely támogatja az értékesítést,
- hogyan érdemes folyamatainkat digitalizálni és milyen eszközöket érdemes bevezetni,
- hogyan tervezzük megfelelően a jogi és pénzügyi folyamatokat és
- mire kell figyelni az információbiztonság területé
A program abban segít, hogy a résztvevők felkészülten, alapos tervezés után és a megfelelő stratégia mentén lépjenek be az új, ismeretlen piacokra és hatékonyan találják meg vásárlóikat a világ bármely táján.
Miért érdemes jelentkezni?
A Digitális Kereskedelmi Szövetség alapítása óta sokat fáradozott azon, hogy mára a kisebb e-kereskedők számára is egyre vonzóbbá vált az export. A GKID és a Mastercard által publikált Digitális Kereskedelmi Körkép is rávilágított, hogy:
- lejjebb húzódott az e-kereskedők külföldi piacra lépését meghatározó éves forgalmi határ;
- a belföldi piacnak komoly korlátai vannak, legyen szó az új vásárlók megszerzéséről, a vásárlási frekvencia növeléséről vagy a megfelelő marketing stratégia alkalmazásáról;
- erősödnek a külföldi kereskedő A felmérésből az is kiderült, hogy a 2022-es magyar online forgalom 16-18%-át, a tranzakciók 19-20%-át adják azok a külföldi kereskedők, akiknek bár az operációja nem hazánkban van, mégis helyinek tűnő lokalizált szolgáltatással vannak jelen Magyarországon.
Ezekre a kihívásokra kínál segítséget a Digitális Kereskedelmi Szövetség mentorprogramja, melynek legfontosabb célja, hogy elismert hazai szakemberek segítségével egyre több webáruházat inspiráljon és bátorítson a külföldi terjeszkedésre.
( onBRANDS )