ÚJ KEZDEMÉNYEZÉST VEZET BE A MEDIAMARKT

Fenntarthatósági nagykövetek segítik a vásárlókat az áruházakban.

Új kezdeményezést vezet be hazai áruházaiban a MediaMarkt Magyarország: fenntarthatósági nagykövetei személyesen segítenek a vásárlóknak a tudatos döntések meghozatalában. A zöld pólós munkatársak az energiatakarékosság, fenntarthatóság, élettartam növelés és különböző szolgáltatások területén látják el tanácsokkal a hozzájuk fordulókat.

A MediaMarkt globális szereplőként a körforgásos gazdaság innovátoraként kíván hatni a piacra,

célja a fenntartható termékkínálat kialakítása,

valamint hangsúlyosan épít az élettartam növelő szolgáltatások bővítésére. A piacvezető elektronikai kiskereskedő ezen szellemiség jegyében új kezdeményezést indít útjára: augusztustól elérhetőek a fenntarthatósági nagykövetek a MediaMarkt áruházaiban.

A nagykövetek a MediaMarkt munkatársai közül kerülnek ki és dedikált képzést kaptak. A kollégák mindenben a vásárlók segítségére lesznek a MediaMarkt fenntartható termékei, a termékek élettartam növelő funkciói, vagy a fenntartható szolgáltatások kapcsán. A nagykövetek támogatást nyújtanak a tudatos vásárlásban, az energiatakarékos használatban, a termék élethosszának kitolásában szolgáltatások ajánlásával, vagy éppen a megfelelő ártalmatlanításával kapcsolatos kérdésekben.

„Céges purpose-ünket úgy fogalmaztuk meg, hogy mi technológiai élményt nyújtunk egy teljesebb életért. Az út mindegyik állomásán szeretnénk támogatni a vásárlókat, hogy a lehető legjobb döntéseket hozzák, közben pedig együtt tegyünk azért, hogy a piacon minél inkább a fenntartható, körforgásos gazdaság elve érvényesüljön”– mondta Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezetője.

A fenntarthatósági nagykövetek bevezetése jól illeszkedik a MediaMarkt BetterWay kezdeményezéséhez, amelyet műszaki kiskereskedő évek óta alkalmaz. BetterWay minősítést kaphatnak azon termékek, amelyekről független partnerek megállapítják, hogy kritériumrendszerük alapján megfelelnek a társadalmilag elfogadható gyártás, károsanyag kibocsátás és fenntarthatóság követelményeinek. A MediaMarkt a TÜV Rheinlanddal együttműködve saját BetterWay kritériumokat dolgozott ki, ezek elsősorban az energiatakarékosság és az élettartam növelés területére fókuszálnak. Jelenleg több száz termék rendelkezik tanúsítvánnyal, a lista hónapról hónapra bővül. A tanácsadók jól ismerik a BetterWay kezdeményezést, de ezen túlmenően is hasznos információkkal szolgálnak a vásárlóknak.
( onBRANDS )