Az ICCO, a világ egyik legnagyobb pr-szervezete idén is megrendezi a Next Generation PR World Cup versenyt, amelyre 35 év alatt pr-szakembereket várnak. A hazai selejtezőt szeptember 30-án tartja a Magyar PR Szövetség.
Két fős,
35 év alatti fiatalokból álló csapatok
jelentkezését várja a Magyar PR Szövetség a negyedik alkalommal megrendezésre kerülő Next Generation PR World Cup verseny selejtezőjére. A globális versenyt kiíró ICCO szervezet célja, hogy lehetőséget biztosítson a fiatal pr- szakembereknek, hogy megmutassák tehetségüket és megmérettessék magukat.
A kommunikációs szakma éppúgy küzd az utánpótlás neveléssel,
a tehetséges fiatal szakemberek felkutatásával és megtartásával, mint bármely más iparág. Az ICCO elkötelezte magát amellett, hogy ápolja, ösztönözze és támogassa a pr-szakma következő generációjának tehetségeit.
A csapatok szeptember 30-án reggel online formában kapják meg a briefet, majd délután élőben prezentálják a zsűrinek megoldásaikat.
A zsűri tagjai:
Ludvig Orsolya Stefanie, a Libri marketing és kommunikációs igazgatója,
Horváth Ágnes, a Kreatív főszerkesztője,
Jávor Zsófia, a MÜPA PR vezetője,
Polgár Péter, stratégiai kommunikációs szakértő
Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke.
Az a csapat, amely megnyeri a magyarországi selejtezőt, október 28 és 30 között részt vesz az online világversenyen, amelynek győztesét november 12-én hirdetik ki. A világverseny győztese előadhat a 2025-ös ICCO Global Summit-on, a döntősök pedig automatikusan tagságot nyernek az ICCO Next Gen csoportjába és részt vehetnek a Next Gen Board munkájában.
„Ez a világ legrangosabb pr-szakmai versenye kifejezetten 35 év alattiaknak. Így azoknak a fiatal pr-szakembereknek, akik ebben a szakmában képzelik el a jövőjüket és akár itthon, akár külföldön szeretnének karriert építeni, mindenképp érdemes megmérettetni magukat. Egy jó helyezésnél és annál, hogy az országukat képviselhetik a nemzetközi porondon, nem létezik jobb ajánlólevél.” – mondta el Sztaniszláv András, a Magyar PR szövetség elnöke.
„Szakmai, de egyben személyes elkötelezettséget is érzek a fiatalok támogatása, motiválása iránt. Az utánpótlás kérdése minden iparágban kihívás. Fontos, hogy érdekes, inspiráló feladatokkal találkozzanak a fiatal kollégák, hogy hosszú távon vonzó maradjon számukra a hivatásunk. A NextGen versenyt örömmel támogatja a Libri, nem titkolva, hogy bízunk benne, friss ötleteket is kapunk az olvasásnépszerűsítés missziójához.” – tette hozzá Ludvig Orsolya Stefanie, a Libri marketing és kommunikációs igazgatója.
2021-ben az Open Communications, 2022-ben a Positive Adamsky, a 2023-ban a HOLD Alapkezelő csapata nyerte meg a magyar selejtezőt.
Idén a Libri és az OTP verseny szponzorai, idén a brief-et a Libri adja.
Jelentkezési díj MPRSZ tagoknak: 20.000,- + ÁFA/csapat, egyéb csapatoknak: 30.000,- + ÁFA/csapat.
A pályázati kiírás ITT!
( onBRANDS )