A DECATHLON ÚJ ÜZLETKONCEPCIÓVAL MODERNIZÁLJA ÁRUHÁZAIT

A Dechatlon célja az ügyfélélmény magasabb szintre emelése.

A Decathlon teljesen megújult üzletkoncepcióval nyitotta újra második legnagyobb hazai áruházát Dunakeszin. A 4000 négyzetméteres üzlet az első az országban, amely a márka legújabb kereskedelmi irányvonalát alkalmazza. Mindez a sportszerkereskedő vállalat tavasszal bejelentett arculatváltásának a folytatása. 

A Decathlon Dunakeszin található 4000 négyzetméteres üzlete

teljes külső és belső átalakításon esett át,

melynek célja az ügyfélélmény magasabb szintre emelése. Az új elrendezésben a látogatók egy körkörös vásárlási útvonalat követhetnek, amely könnyebb eligazodást tesz lehetővé, gyorsabb és hozzáférhetőbb módon találhatják meg a vásárlók a sporteszközöket.

Az áruházban alkalmazott belső elemek (installációk, kirakatok, showroomok) inspirálóbb perspektívából mutatják be a különböző sportágakat, ezáltal teljesen új vásárlási élményt nyújtva az ügyfeleknek.

„Célunk, hogy hagyományos sport hipermarketből multisport specialistává váljunk. Arra törekszünk, hogy ügyfeleink számára a legjobb vásárlási élményt nyújtsuk: egy modern és letisztult környezetben emeljük ki sportjainkat és innovatív mivoltunkat, a lehető legkorszerűbb koncepción keresztül. Megkönnyítve ezzel a széles választékunkban való intuitív tájékozódást” – mondta el Fekete Levente, a Decathlon regionális igazgatója, aki a hazai modernizációs folyamatokért felel.

A vállalat új üzletkoncepciójának másik fókuszpontja a fenntarthatósággal kapcsolatos szolgáltatások, amelyek a megújult üzletben kiemelt helyen, nagyobb teret kapnak. A műhely és karbantartás, bérlés, második esély, valamint a nemrég bevezetett visszavásárlási szolgáltatással szeretné a márka egy tudatosabb fogyasztás irányába terelni ügyfeleit.

„A tavasszal bejelentett arculatváltás folytatásaként stratégiai szempontból is új kereteket teremtünk. A most bevezetett koncepció túlmutat a márkaarculaton. A körkörösség nem csupán a modernizált üzletek elrendezésében meghatározó, hanem a teljes működési elvünket jellemzi. Szeretnénk továbberősíteni a kisebb környezeti terheléssel járó, körforgásos üzleti modell iránti elkötelezettségünket. A fenntarthatósággal kapcsolatos szolgáltatásaink segítségével elsősorban formálni szeretnénk a vásárlói gyakorlatokat, valódi hatással lenni ügyfeleink életére. Emellett kiemelt törekvésünk, hogy a társadalom és a helyi közösségek szintjén is hozzájáruljunk egy fenntarthatóbb és innovatívabb jövő építéséhez: mostantól Dunakeszin egy kifejezetten a kerekesszékes vásárlók számára kialakított kassza is várja a sportolni vágyókat” – fogalmazott Herczeg Lilla, a Decathlon marketing és brand igazgatója.

A teljeskörű modernizációs folyamat 2024-ben két áruházban (Dunakeszi, Soroksár) történik meg.