ÁTFOGÓ FELMÉRÉS KÉSZÜL A JÖVŐ IRODÁJÁRÓL

Rengeteg employer branding és PR kampány épül arra, hogy választ adjanak az Y és a Z generációs munkavállalók igényeire.

Elstartolt a Kinnarps és az SSC Heroes közös kezdeményezése „A Te irodád!” projekt.

A kampány célja, hogy egy átfogó kutatás segítségével végre lerántsa a leplet az irodai dolgozók valós igényeiről. De mik is ezek pontosan? Ergonomikus bútorok, szuper-fancy irodaterek, környezetbarát megoldások? Vajon tényleg ezek a legfontosabb szempontok egy ígéretes candidate megtartásához? Hamarosan kiderül!

Rengeteg SSC és egyéb nagy cég küzd a munkaerőhiánnyal. A HR osztályok és recruiterek nap mint nap megtapasztalják, hogy a tehetségek bevonzása, majd később megtartása egy igazán nagy kihívás. A mai magyar munkaerőpiacon bizony kemény harcok folynak a legjobb szakemberek, és a frissen végzett, nyelveket beszélő fiatalok megszerzéséért.

A folyamatnak pedig egy kiemelkedően fontos része az iroda, vagyis az office branding.

Azonban lehet, hogy ahelyett, hogy sötétben tapogatóznánk a csocsóasztal utáni dimenzióban itt az ideje, hogy fényt derítsünk rá, vajon mi motiválja az iroda emberét. Valós problémákra szeretnénk választ adni, és ennek pedig nincs jobb módja, mint megkérdezni az érintetteket. „A Te irodád!” kezdeményezésnek pedig éppen ez a célja.

Olyan praktikus kérdésekre is keressük a választ, hogy a stabil és nyitott vállalati kultúrán túl milyen gyakorlati dolgokra van szüksége az iroda emberének.

A kérdőív kitöltésére egy kis játék ösztönzi a célközönséget, a kitöltők között értékes ajándékok találnak gazdára, és egy szerencsés nyertes pedig egy valódi álomirodát kaphat az otthonába, gombnyomásra emelhető asztallal és ergonomikus székkel.

A kampány zárásaként az eredmények természetesen publikálásra is kerülnek, méghozzá az SSC Heroes szervezésében megvalósuló Next Generation Shared Services Day keretein belül. A roadshow budapesti állomásán kaphatnak választ a résztvevők az SSC szektort is érintő egyik legnagyobb kérdésre: mi kell az iroda emberének?
( onBRANDS )