A Lavazza együttműködési megállapodást kötött a 2020 FIA Formula One World Championship bajnokságban induló ROKiT Williams Racing csapatával.
A Lavazza olasz kávémárka logója a FW43-as versenyautón, valamint a ROKiT Williams Racing boxban és vendéglátóhelyeken, a csapatruhákon, illetve George Russell és Nicholas Latifi versenyöltözetein lesz látható.
Az 1895-ben Torinóban alapított Lavazza a világ egyik vezető kávépörkölője, amely négy generáció óta egy család tulajdonában van. A vállalat több mint 140 országban értékesíti termékeit. A globális növekedési stratégiája során már több együttműködési megállapodást kötött a sport világában – Wimbledon, Arsenal és a Liverpool – és 2016 óta a kanadai Nicholas Latifi-t is támogatja.
„Örülünk, hogy továbbra is a tehetséges fiatal nagykövetünk Nicholas Latifi Forma-1-es pilótát támogathatjuk. Az ilyen nagyszerű partneri együttműködések sokat adnak a Lavazza nemzetközi hírnevéhez, terjesztve ezzel az olasz kávékultúrát szerte a világban.” – mondta Sergio Cravero, a Lavazza Group marketing igazgatója.
„A Lavazza és a ROKiT Williams Racing hasonló értékeket képvisel, vállalatunkat a munka iránti szenvedélyünk köré építjük. Várakozással tekintek a Lavazzával való közös munkára, és egyúttal köszöntöm a márkát a Forma-1 világában.” – tette hozzá Claire Williams, a ROKiT Williams Racing csapata vezérigazgató-helyettese.
( onBRANDS )