Két állandó fővel bővül a Central Médiacsoport vezetői testülete: a legfőbb stratégiai döntések meghozatalánál ezentúl a lapkiadó két legnagyobb szerkesztőségének,
A tapasztalt főszerkesztők, Akovács Éva (Nők Lapja)
és
Pető Péter (24.hu) konzultációs szerepkörbe kerülnek, időszakosan részt vesznek a vezetői testület megbeszélésein, irányadó témákat vetnek fel és a javaslatok véleményezésével segítik a megfelelő döntéshozatalt.
„A vezetői testület bővítésnek a célja, hogy meghatározott ügyekben közvetlenül legyenek képviselve a tartalmi szempontok. A Nők Lapja és a 24.hu a cégcsoport üzletileg két fontos terméke, emellett a két divízió legnagyobb létszámú szerkesztősége. A főszerkesztők bevonása a stratégiai döntésekbe elősegíti, hogy még nagyobb hangsúlyt kapjanak a tartalmi, szerkesztőségi szempontok a döntéshozatalban.” – mondta el Vági Róbert vezérigazgató-helyettes a bejelentés kapcsán.
A változás nem érinti a termékek portfolió-igazgatói feladatait, azaz a Nők Lapja irányítását továbbra is Lipták Tímea magazinüzletág-igazgató, a 24.hu termékvezetését Szigeti Péter portfólió-igazgató látja el.
A Central Médiacsoport vezetői testülete:
- Varga Zoltán vezérigazgató
- Vági Róbert vezérigazgató-helyettes, kereskedelmi igazgató
- Lipták Tímea magazinüzletág- igazgató
- Bognár Bálint digitálisüzletág- igazgató
- Győri Izabella gazdasági igazgató
- Jurida Petra emberierőforrás- igazgató
- Lumijarvi Antti-Jussi technológiai igazgató
- Akovács Éva Nők Lapja főszerkesztő
- Pető Péter 24.hu főszerkesztő
( onBRANDS )