KÉT FŐSZERKESZTŐVEL BŐVÜL A CENTRAL MÉDIACSOPORT DÖNTÉSHOZÓ TESTÜLETE

A 24.hu és a Nők Lapja főszerkesztője képviseli a tartalomgyártás szempontjait.

Két állandó fővel bővül a Central Médiacsoport vezetői testülete: a legfőbb stratégiai döntések meghozatalánál ezentúl a lapkiadó két legnagyobb szerkesztőségének,

A tapasztalt főszerkesztők, Akovács Éva (Nők Lapja)

és

Pető Péter (24.hu) konzultációs szerepkörbe kerülnek, időszakosan részt vesznek a vezetői testület megbeszélésein, irányadó témákat vetnek fel és a javaslatok véleményezésével segítik a megfelelő döntéshozatalt.

„A vezetői testület bővítésnek a célja, hogy meghatározott ügyekben közvetlenül legyenek képviselve a tartalmi szempontok. A Nők Lapja és a 24.hu a cégcsoport üzletileg két fontos terméke, emellett a két divízió legnagyobb létszámú szerkesztősége. A főszerkesztők bevonása a stratégiai döntésekbe elősegíti, hogy még nagyobb hangsúlyt kapjanak a tartalmi, szerkesztőségi szempontok a döntéshozatalban.”mondta el Vági Róbert vezérigazgató-helyettes a bejelentés kapcsán.

A változás nem érinti a termékek portfolió-igazgatói feladatait, azaz a Nők Lapja irányítását továbbra is Lipták Tímea magazinüzletág-igazgató, a 24.hu termékvezetését Szigeti Péter portfólió-igazgató látja el.

A Central Médiacsoport vezetői testülete:

  • Varga Zoltán vezérigazgató
  • Vági Róbert vezérigazgató-helyettes, kereskedelmi igazgató
  • Lipták Tímea magazinüzletág- igazgató
  • Bognár Bálint digitálisüzletág- igazgató
  • Győri Izabella gazdasági igazgató
  • Jurida Petra emberierőforrás- igazgató
  • Lumijarvi Antti-Jussi technológiai igazgató
  • Akovács Éva Nők Lapja főszerkesztő
  • Pető Péter 24.hu főszerkesztő

( onBRANDS )