AZ UEFA EURO 2024 GLOBÁLIS SZPONZORÁVÁ LÉPETT ELŐ A HISENSE

A sportmarketing továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik a Hisense életében.

A 2016-os és a 2020-as labdarúgó Európa-bajnokság, valamint a 2022-es FIFA-világbajnokság után, az UEFA EURO 2024 globális szponzori szerepét is bezsebelte a Hisense. A stratégiai megállapodásnak köszönhetően a 2023-24-es és 2025-26-os UEFA Európa-bajnoki-selejtezők, a 2025-ös UEFA Nemzetek Ligája-döntő, az UEFA U21 EURO 2025, a Finalissima 2024 és az UEFA Futsal 2026 szponzori jogokat is magáénak tudhatja a vállalat.

A világhírű sportversenyek szponzorálása révén az elmúlt öt év során a tengerentúli márkaismertség 25 százalékponttal növekedett, azaz csaknem megduplázódott.

A közelgő UEFA EURO 2024 szponzoráció bejelentésekor Fisher Yu, a Hisense Group Holdings Co., Ltd. elnöke az IFA 2023 keretében tartott beszédében úgy fogalmazott: “A Hisense a sportszponzorációkon keresztül világszerte képes kapcsolatot teremteni a fogyasztókkal, ami nagyszerű módja a márkánkba vetett bizalom építésének. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a legmodernebb képalkotó technológiákkal a világ minden táján páratlan vizuális élményt nyújtsunk majd a rajongóknak az UEFA EURO 2024 mérkőzéseken”.

Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingigazgatója szintén nagyra értékelte, hogy a Hisense meghosszabbította partnerségét a szövetséggel: “Nagy öröm számomra, hogy a Hisense az UEFA EURO 2024 hivatalos szponzoraként tovább mélyíti a labdarúgás iránti elkötelezettségét. Immár a harmadik egymást követő közös labdarugó Európa-bajnokságunk lesz, a Hisense technológiája pedig nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a futball világszerte elérhetőbbé és élvezetesebbé váljon a szurkolók számára”.

A fogyasztókkal kialakított kapcsolat hozzájárul a mélyebb megértéshez, amelynek köszönhetően a vállalat képes minél szélesebb körben kielégíteni a felhasználói igényeket. A Hisense elkötelezett az innováció, valamint a környezetbarát technológiák fejlesztése iránt, így az energiatakarékos lézer TV-től kezdve a globális környezetvédelmi kezdeményezésekig, folyamatosan szem előtt tartja a fenntarthatósági szempontokat.
( onBRANDS )