Augusztus 16-án indul el a Premier League 2024/25-ös szezonja és ezzel együtt bemutatkozik a bajnokság hivatalos söre, a Guiness is. A négy évre szóló partnerség célja, hogy támogassa és erősítse a futballközösséget a lelátókon és a pályán kívül, világszerte új kapcsolatokat teremtsen a Guinness fogyasztói és a Premier League szurkolói között.
A Premier League a világ legnézettebb labdarúgó-bajnoksága, mérkőzéseit 189 országban 900 millió otthonban közvetítik. A Guinness jellegzetes marketingmegjelenését, kreatív reklámjait és a több kontinensen átívelő sportszponzorációk terén szerzett tapasztalatait felhasználva szórakoztató és magával ragadó szurkolói élményt teremt.
„A Premier League a világ legnépszerűbb labdarúgó-bajnoksága, egyűttműködésünk fantasztikus lehetőséget kínál arra, hogy a Guinness márka sikerét világszerte tovább vigyük és új közösségekkel teremtsünk kapcsolatot a bajnokság eseményeihez kapcsolódva. Annak lehetőségét pedig, hogy a Guinness 0.0 lett a Premier League hivatalos alkoholmentes söre, szeretnénk arra is felhasználni, hogy a termék bevezetése óta tapasztalt dinamikus fejlődésre építve megalapozzuk a márka további növekedését világszerte” – nyilatkozta a szerződéskötés kapcsán John Kennedy, a Diageo európai elnöke.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a Guinness-szel, a világ vezető stout sörével és egy olyan csapattal dolgozhatunk együtt, ami a sporthoz kapcsolódó és tágabb értelembe vett marketingje révén is folyamatosan világszínvonalú kreativitást, innovációt és közösségi történetmesélést mutat be. Alig várjuk, hogy hosszú távú kapcsolatot alakítsunk ki, ami még tovább fokozza majd a Premier League labdarúgó-bajnokság nézőinek élményét a pubokban, bárokban és otthonokban világszerte, valamint életre kelti majd azt a varázslatot, amelyről a Premier League oly híres” – tette hozzá Will Brass, a Premier League kereskedelmi igazgatója.
„Ez a partnerség nemcsak két világszerte ismert és szeretett márkát köt össze, hanem az egyik legnépszerűbb játékot és az egyik legnépszerűbb sört is. A Guinness magyarországi forgalmazójaként úgy gondoljuk, hogy ez egy nagyszerű lehetőség mindkét fél számára, a fogyasztóknak és a futball szerelmeseinek itthon és világszerte pedig arra, hogy egy tökéletes korsó Guinness-szel ünnepeljék az évad legszebb pillanatait.” – mondta Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
Az együttműködés részeként augusztusban a Guinness új kampányplatformot is indít melynek keretén belül a szurkolók a mérkőzések napján a Guinness és a Premier League élményét együtt élhetik át világszerte a pubokban és a kiskereskedelmi üzletekben.
( onBRANDS )