AZ ÉRTÉKESÍTŐK A MÁRKÁT IS ÉPÍTIK

Az értékesítés sikerében a bizalom a főszereplő.

A 2025-ös évben azok a cégek fognak kiemelkedni, amelyek felismerik, hogy az értékesítés több, mint egy egyszerű üzleti tranzakció.

A Hungarian Sales Summit szervezőjét, Végvári Tibort kérdeztük.

onBRANDS
Milyen volt a 2024-es éve a sales, az értékesítés világában?

Végvári Tibor
A 2024-es év rendkívül izgalmas volt. Egyértelműen látszik, hogy az ügyfélkapcsolatok építésében, az értékesítés sikerében

a bizalomé a kulcsfontosságú szerep.

Az online tér továbbra is meghatározó, de egyre inkább visszatérünk a személyes kapcsolatokra is, hiszen az emberek nem csupán terméket vagy szolgáltatást vásárolnak, hanem keresik az élményt, bizalmat és kapcsolatokat. Akik ezt felismerték és beépítették az értékesítési stratégiájukba, kimagasló eredményeket értek el.

Milyen trendek határozzák meg a 2025-ös évet?

Három kulcstényező lesz meghatározó: a soft skillek fejlesztése, a bizalomépítő kampányok és az értékesítők folyamatos képzése. Egyre több cég ismeri fel, hogy

az értékesítők nem csupán tranzakciókat bonyolítanak, hanem márkát építenek.

Ezért egyre nagyobb hangsúlyt kell fektetni a kommunikációs készségekre, a hitelességre és az ügyfélkapcsolatokra. A jövőben nem az lesz a kérdés, hogy ki tud jobb árat adni, hanem az, hogy

ki tud valódi értéket közvetíteni az ügyfelek felé.

Három kulcsfontosságú területre mindenképpen figyelni kell:

Értékteremtő sales szemlélet
Az ügyfelek ma már nemcsak egy terméket vagy szolgáltatást akarnak, hanem komplex megoldásokat. Az értékesítőknek mélyebben kell érteniük az ügyfelek igényeit, és stratégiai partnerekké kell válniuk.

AI és digitalizáció
Az automatizáció nem helyettesíti az értékesítőt, hanem támogatja. Azok a sales szakemberek lesznek sikeresek, akik képesek integrálni a technológiát a munkájukba, miközben a személyes kapcsolatokat is fenntartják.

Értékesítési kultúra fejlesztése
Egyre nagyobb az igény arra, hogy a sales szakmát megfelelő elismerés övezze, ezen a területen még van hová fejlődni.

Miért fontos, hogy egy cég kiemelten foglalkozzon az értékesítői fejlesztésével?

Az értékesítők a cég arcai. Ők találkoznak először az ügyfelekkel, ők képviselik a vállalat értékeit. Ha egy cég nem fektet elég erőforrást az értékesítőinek képzésébe, akkor hatalmas lehetőségektől eshet el. A folyamatos fejlődés, a modern értékesítési technikák és a soft skillek fejlesztése nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy versenyelőnyt szerezzünk a piacon.

Ezért hoztad létre a Hungarian Sales Summit eseményt?

A Hungarian Sales Summit célja, hogy

a sales szakma megkapja azt az elismerést, amit megérdemel.

Ahogy mondani szoktam: “A sales-esek viszik a bort, de karácsonykor nem ők kapják.” Ideje változtatni ezen! Az esemény nem csupán inspirációt nyújt, hanem gyakorlati tudást is, amelyet a résztvevők azonnal alkalmazhatnak. Olyan előadókat hívtunk meg, akik a saját területükön kiemelkedő eredményeket értek el és megosztják azokat a stratégiákat, amelyekkel a cégek

növekedhetnek és sikeresebbé válhatnak.

Március 12-én a Symbolban Hungarian Sales Summit tökéletes alkalom arra, hogy a csapatok inspirációt kapjanak, kapcsolatokat építsenek és olyan tudásra tegyenek szert, amely azonnal növelheti az értékesítési eredményeket. Ez az esemény nemcsak egy konferencia, hanem egy lehetőség arra, hogy a sales szakma végre megkapja a megérdemelt figyelmet és elismerést.
( onBRANDS )