[vc_row el_class=””][vc_column]

A SZABADSÁG ÉS AZ ÉLETÖRÖM

A Porsche 911 Spirit 70 egy bizonyos korszakot elevenít fel a korábbi modellek ikonográfiai dizájnelemeinek segítségével.
[/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”” el_class=”td-ss-row “][vc_column width=”2/3”]

MÁRKA ÉS TREND

EGYSZERŰ MATEK?

Itt az ideje, hogy ne a mennyiségről, hanem a minőségről beszélgessünk.

SOSEM LÁTOTT FORGALOM

Hat márka autói biztosították a teljes forgalom közel felét.

onBRANDS XTRA

PESTI TÍMEA

ALD AUTOMOTIV, LEASEPLAN HUNGARIA, VEZÉRIGAZGATÓ

MÁRKA ÉS TREND

A CONTINENTAL CSOPORT AUTÓIPARI SZEKTORA A JÖVŐBEN AUMOVIO NÉVEN FOLYTATJA TEVÉKENYSÉGÉT

Az új márkanév bejelentésére az Auto Shanghai 2025 kiállításon került sor.

SZÍVESEN ÉLNÉNEK KÜLFÖLDÖN A Z-GENERÁCIÓS MAGYAR FIATALOK

Az adatok a Z-generáció individualista szemléletéről árulkodnak.

VEZETŐVÁLTÁS A HENKEL MAGYARORSZÁGI CONSUMER BRANDS ÜZLETÁGA ÉLÉN

Szak Zsuzsanna közel öt évig vezette a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletágát.

HISZÜNK A LASSÍTÁSBAN, ÉS ABBAN, HOGY ÉRTÉKET ADUNK

Ez egy mozgalom, amely a kulturális kapcsolatokat, az etikus gyakorlatokat és a szenvedély erejét ünnepli.

ÚJ SZAKEMBEREKKEL ERŐSÍTI SZERKESZTŐSÉGÉT A BLIKK

Márkaerősítés és tartalomfejlesztés mellett kötelezte el magát a Blikk.

A MAGYAR ÜZLETI ÉLET „OSCAR-GÁLÁJA”

Harmincadik alkalommal adják át az Év Menedzsere Díjakat – gálaest az Operaházban.

BEMUTATKOZNAK A GOLDEN DRUM ZSŰRIELNÖKEI ÉS ZSŰRITAGJAI

A testületben idén több magyar szakember is helyet kapott.

TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG

  • TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2025.16.HÉT
    1. FARM VIP TV2 794 547
    2. HUNYADI TV2 700 229
    3. A NAGY DUETT TV2 687 466
    4. TÉNYEK TV2 627 407
    5. HÍRADÓ RTL 599 782
    6. POKOLI ROKONOK RTL 548 664
    7. A MI KIS FALUNK RTL 538 855
    8. TÉNYEK PLUSZ TV2 515 984
    9. A 100 MILLIÓS JÁTSZMA TV2 506 325
    10. FÓKUSZ RTL 421 016
    11. FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 415 512
    12. A MI KIS FALUNK MASKEPP RTL 387 950
    13. FARM AHOL ÉLTÜNK TV2 385 089
    14. AZ ARANYIFJÚ TV2 376 338
    15. FÉKTELEN SZÍV TV2 370 057

    (Total 4+ N= 8.468.371 Forrás: Nielsen Közönségmérés Kft. / TV2)
    A részletes televíziós nézettségi adatok ITT: TELEVÍZIÓS-NÉZETTSÉG2025-16

MÁRKA ÉS TREND

MEGÚJULT A KOMETA

A márkával együtt a cég honlapja és a termékeinek a csomagolása is megújult.

LELKISÉG ÉS PROFI ÜZLET

Rakonczay Gábor szerint hit nélkül az ember nem is értelmezhető.

VÍG TÁRSALGÓ PODCAST

Online is megtekinthetők a Vígszínház exkluzív beszélgetései.

ÉRDEKES KÉP / VIDEÓ

MÁRKA ÉS TREND

A PIACI KIHÍVÁSOK MELLETT IS NÖVEKEDETT A BIOTECHUSA-CÉGCSOPORT

A cégcsoport a belföldi piacvezető pozíció megtartása mellett tovább terjeszkedett a külpiacokon.

A KIA EV3 A 2025-ÖS ÉV AUTÓJA

A Kia EV3 lett az abszolút győztes a 2025-ös World Car Awards díjátadón.

LEHET FENNTARTHATÓ A REKLÁMDEKORÁCIÓ?

A PVC nem bomlik le, ezáltal az outdoor hirdetések jelentős környezeti terhelést jelentenek.

INFO

[vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”td-default”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

MÁRKA ÉS TREND

[/vc_column][/vc_row][vc_row content_align_vertical=”content-vert-top” el_class=”td-ss-row “][vc_column width=”2/3”]

A TUDATOSSÁG STÍLUSOS NYELVE

A tudatos stílus nem a világ kedvéért történik, hanem azért, hogy méltó kapcsolatot ápolhassak magammal.

VISSZATÉR A RINGBE ISTENES BENCE!

2024-ben a HELL Boxing Kings versenysorozat celeb kategóriájának bajnoka lett.

BUDAPESTEN IS BEMUTATKOZOTT AZ ÚJ MERCEDES-BENZ CLA

A valaha készült legintelligensebb Mercedes-Benz, ezzel új mércét állítva az autóiparban.
[vc_raw_html tdc_css=”eyJhbGwiOnsiZGlzcGxheSI6IiJ9fQ==”]JTNDZGl2JTNFJTNDaW1nJTIwY2xhc3MlM0QlMjJhbGlnbmxlZnQlMjIlMjBzdHlsZSUzRCUyMmJhY2tncm91bmQtY29sb3IlM0ElMjNmMTVhMjQlM0JtYXgtaGVpZ2h0JTNBODBweCUzQm1hcmdpbi1ib3R0b20lM0EwcHghaW1wb3J0YW50JTNCcGFkZGluZy10b3AlM0E1cHglMjIlMjBzcmMlM0QlMjJodHRwJTNBJTJGJTJGb25icmFuZHMuaHUlMkZ3cC1jb250ZW50JTJGdXBsb2FkcyUyRjIwMTglMkYxMSUyRmxvZ28ucG5nJTIyJTIwJTJGJTNFJTNDJTJGZGl2JTNFJTBB[/vc_raw_html]

FELBECSÜLHETETLEN ÉRTÉK, NINCS PÁRJA A VILÁGON

A Magyar Örökség díjat 2000-ben nyerték el.

MÁRKA ÉS TREND

ÚJ MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS ÉS MÉDIA VEZETŐ A ONE MAGYARORSZÁGNÁL

Az új szerepkörben a szakember a lakossági és a kisvállalati szegmens marketing kommunikációs tevékenységét irányítja.

MEGVANNAK AZ IDEI YOUNG CANNES LIONS NYERTES CSAPATAI

Idén 106 fiatal kreatív mérte össze tudását a MAKSZ szervezésében.

A POSITIVE ADAMSKY MOSTANTÓL PDKY

PDKY: Egy erősebb, letisztultabb márka.
[/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_widget_sidebar]

A MENTÁLIS EGÉSZSÉG VILÁGSZERTE EGYRE ÉGETŐBB PROBLÉMA

Párkapcsolatok, stresszkezelés, önbizalomépítés.

TÖRETLEN A PODCASTEK TÉRHÓDÍTÁSA

A hallgatók a podcast legnagyobb előnyének a rugalmasságát tartják.

MEGÉRKEZETT AZ ELSŐ HIVATALOS BEJELENTÉS A KÉSZÜLŐ HARRY POTTER SOROZATRÓL

A sorozat hűen adaptálja J. K. Rowling író és executive producer nagy népszerűségnek örvendő Harry Potter-könyvsorozatát.

KORTÁRS MAGYAR KÖLTŐKKEL ÜNNEPEL A MADAME TUSSAUDS BUDAPEST

Április 11-e 1964 óta "A magyar költészet napja".

MEGÉRKEZETT A ST. HUBERTUS ÚJ REKLÁMFILMJE

A filmet rendezőként és operatőrként a Kojot rendezője, Kostyál Márk jegyzi.
[/vc_column][/vc_row]