Desztináció márka
ÖT TREND, AMELY ÁTALAKÍTJA AZ UTAZÁST
Észak-Európa csendes felemelkedése a globális utazási radaron.
MÁRKA ÉS TREND
Személyes márka
CYLÁT REGGELIRE
Kajdi Csaba Mautner Zsófival közösen vezeti majd a Sláger FM reggeli műsorát.
Desztináció márka
SAJÁT BEACH CLUBOT NYIT A ROYAL CARIBBEAN A BAHAMÁKON
A Royal Beach Club Paradise Island 2025 végén nyitja meg kapuit.
onBRANDS XTRA
MÁRKA ÉS TREND
MÉRFÖLDKŐHÖZ ÉRKEZETT A FOXPOST ÉS A PACKETA INTEGRÁCIÓJA
A teljes jogi harmonizáció még hosszadalmas folyamat.
AZ ONLINE FÓKUSZÚ MÁRKÁK VISSZASZEREZHETIK AZ IRÁNYÍTÁST
Magyarországra hozza online hirdetési elemző scale-up szolgáltatásait az INTREN.
Fenntarthatóság / CSR
AUTÓIPARI ÚJDONSÁGOT MUTAT BE A FIAT
Italoskartonból újrahasznosított anyag kerül az új modellbe.
AZ ÚJ KIA SPORTAGE
Az új Sportage fejlesztésekkel érkezik: dizájn, innováció, technológia és kényelem.
KÖZLEKEDÉSI BALESETBEN ELHUNYT DIOGO JOTA
A portugál válogatott 2020 óta erősítette a Liverpoolt.
VÁLTOZÁS A ZWACK VEZETÉSÉBEN
Az új vezérigazgató 2004 januárjában csatlakozott a Zwack Unicum-hoz.
TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG
- TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2025.26.HÉT
- TÉNYEK TV2 582 234
- SZERENCSEKERÉK TV2 572 483
- HÍRADÓ RTL 556 609
- HÁZON KÍVÜL RTL 529 108
- NAPLÓ TV2 508 508
- A RENITENS RTL 456 213
- FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 450 480
- TÉNYEK PLUSZ TV2 414 896
- AZ ARANYIFJÚ TV2 369 792
- FÉKTELEN SZÍV TV2 369 541
- THE FLOOR RTL 360 374
- FÓKUSZ RTL 323 456
- WASABI – MAR MINT A MUSTÁR TV2 313 389
- FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS M4 SPORT 288 040
- EGY CSODALÁTOS ASSZONY DUNA TV 278 082
MÁRKA ÉS TREND
AZ AMCHAM BEJELENTETTE ÚJ BIZOTTSÁGI VEZETŐIT
Bogdán Szilvia, az AmCham HR-Bizottságának elnöki posztját tölti be.
AZ AUCHANTÓL ÉRKEZETT A GREEN CLOUD KERESKEDELMI IGAZGATÓJA
A pozíciót Varga-Futó Ildikó tölti be.
IAB SOCIAL MEDIA ÉS INFLUENCER MUNKACSOPORT
Kiegészíti működését az IAB Hungary influencer marketingért felelős munkacsoportja.
ÉRDEKES KÉP / VIDEÓ
MÁRKA ÉS TREND
CSIKESZ ERIKA A DISPLAYNOW VEZÉRIGAZGATÓJA LETT
Csikesz Erika a TV2 Csoport értékesítési és digitális igazgatója.
AMITŐL A TERMÉKET A KOSÁRBA HELYEZZÜK
A retail média hatása a vásárlási szokásokra Magyarországon.
INFO
MÁRKA ÉS TREND
A SHELL ÉS A SCUDERIA FERRARI HP IKONIKUS EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT ÜNNEPLIK
A partnerség ma már túlmutat a versenypályán.
II. BUDAPEST UOMO JÓTÉKONYSÁGI STÍLUS- ÉS DIVATNAP
Az idei esemény is a Down-szindrómás gyerekeket támogatja.

Danubius Music
FELBECSÜLHETETLEN ÉRTÉK, NINCS PÁRJA A VILÁGON
A Magyar Örökség díjat 2000-ben nyerték el.
MÁRKA ÉS TREND
ITT A MÉDIA ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS SZAKMAI AI GUIDE
AZ AI átalakította a tartalom előállításának és terjesztésének módját és új minőségi és etikai kérdések vetett fel.
A SZÉPSÉGIPAR JÖVŐJÉRŐL
Virtuális sminkstúdió, ai asszisztens és vertikális farm a L’Oréal innovációi között.
JASON MOMOAVAL ÉS BLAINE HALVORSONNAL TALÁLKOZHATNAK HAZAI BARTENDEREK
Eredetiség, fenntarthatóság, nyers kreativitás.
Üzlet / Piac
ÖTSZÖRÖS IPRA-GYŐZELEM A LOUNGE PR KAMPÁNYAINÁL
Az MVM Future Talks, a Bolt taxi és a Budapest Airport kampányai is a díjazottak között.
Üzlet / Piac
AZ OTP MOBIL MOSTANTÓL SIMPLEPAY
SimplePay márkanév alatt egységesítik a vállalkozásoknak kínált digitális fizetési megoldásokat.
Üzlet / Piac
AZ MG ELNYERTE AZ AUTOCAR MAGAZIN „LEGJOBB GYÁRTÓ” CÍMÉT
Az elismerés tükrözi az MG márka növekvő népszerűségét a hazai piacán.
Üzlet / Piac
ELINDULT A NEVEZÉS A 2025-ÖS HUNGARECOMM STARS DÍJRA
Keresik Magyarország legvilágpiacképesebb e-kereskedőit.
Üzlet / Piac
MAGYAR TERMÉK VÉDJEGY
Inspirálja a kooperációt, a tudásmegosztást, illetve az egyéni és közös fejlődést.