Reklám
A DALLAS IKONIKUS FŐSZEREPLŐJE, PATRICK DUFFY A MOL VIDEÓJÁBAN
A film hangsúlyozottan nem kereskedelmi célú, a készítők sokkal inkább szórakoztatni szeretnének.
MÁRKA ÉS TREND
Magánvélemény
TOP 5 INNOVÁCIÓ AZ IDEI PARIS RETAIL WEEKEN
Ezek a trendek biztosan formálni fogják a kiskereskedelmi szektort a közeljövőben.
Üzlet / Piac
TÍZEZREKET VÁRNAK AZ ORSZÁG SÖRBULIJÁRA
OktoBeerfest: négy napig minden a sörről szól a Városligeti Műjégpályán.
onBRANDS XTRA
MÁRKA ÉS TREND
A PORT KÉSZÍTI AZ ÁRULÓK HIVATALOS KÍSÉRŐ MŰSORÁT
A műsor hátterébe, titkaiba engednek betekintést, miközben felvonultatja a műsor szereplőit, készítőit is.
WOSSALA ROZINA IS AZ ALDI MÁRKÁT ERŐSÍTI
Hetente osztanak meg izgalmas és könnyen elkészíthető recepteket az ALDI YouTube-csatornáján.
VÁRJA A NEVEZÉSEKET A MEDIASPACE GLOBAL CHANGEMAKERS’ AWARDS
A kezdeményezés bárhonnan a világból várja a nagyvállalatokat, a KKV-at és a startupokat.
Fenntarthatóság / CSR
ÁTADTÁK AZ IDEI GREEN PLEDGE VÉDJEGYEKET
Az elismeréseket a MÜPA-ban a Marketing Summiton vehették át a díjazott cégek képviselői.
AZ EURÓPAIAK CSUPÁN TÖREDÉKE KÉPES HASZNÁLNI AZ AI-T A MINDENNAPOKBAN
Kulturális és edukációs hatások is befolyásolhatják az AI-hoz való hozzáállást.
A MASTER GOOD A NOBU ÚJ TÖBBSÉGI TULAJDONOSA
A Master Good cégcsoport 100 százalékban családi tulajdonban van.
CALL TO ACTION
Hamarosan indul a társadalmi célú aktivitások és reklámkampányok seregszemléje az MRSZ vezényletével.
TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG
- TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2024.38.HÉT
- MEGASZTÁR TV2 1 057 127
- SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 811 790
- ÁZSIA EXPRESSZ TV2 795 100
- TÉNYEK TV2 715 648
- TÉNYEK PLUSZ TV2 679 088
- X-FAKTOR RTL 675 192
- HÍRADÓ RTL 613 139
- HÁZON KÍVÜL RTL 543 488
- SZTÁRBOX RTL 480 588
- FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 436 871
- A HÁROM NŐVÉR TV2 435 991
- TESTVÉREK TV2 388 416
- A KISÉRTÉS TV2 384 006
- FÓKUSZ RTL 382 536
- FORT BOYARD-AZ ERŐD RTL 365 276
MÁRKA ÉS TREND
A ZWACK MÁRKA UTÁNOZHATATLAN ÖRÖKSÉGE
Immerzív vetítéssel bővül az Unicum ház látogatóközpont programja.
A DANIELLA ÉS A LUMENET STRATÉGIAI PARTNERSÉGRE LÉPETT
A cégek közös terjeszkedése Romániában új korszakot nyit a villamossági piacon.
ÚJ ÜZEMELTETÉSI ÉS ELLÁTÁSI VEZÉRIGAZGATÓ-HELYETTEST NEVEZETT KI A VELUX CÉGCSOPORT
Az új vezérigazgató-helyettes a VELUX Cégcsoport Vezetői Testületének tagjává is vált.
ÉRDEKES KÉP / VIDEÓ
MÁRKA ÉS TREND
ROBBAN A HAZAI ELŐFIZETÉSES E-KERESKEDELEM?
Közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma.
MÁTÓL VILÁGSZERTE MEGVÁSÁROLHATÓ AZ IPHONE 16
A csúcstelefon legújabb szériája mostantól hazánkban is elérhető az iSTYLE üzletekben.
15 ÉVES AZ INSTYLE MAGYARORSZÁG
Visszatér az InStyle első hazai címlapsztárja, Tenki Réka.
INFO
5 LEGNÉPSZERŰBB
MÁRKA ÉS TREND
BEFOGADÓ, MÉLTÁNYOS MUNKAHELYEK PÁLYÁZHATNAK A HBLF RANGOS DÍJÁRA
Húsz évvel ezelőtt indult el az Európai Sokszínűségi Karta kezdeményezése.
BIOTECHUSA-BACK TO THE GYM
A BioTechUSA kampányát belső kommunikáció is kíséri, erős employer branding fókusszal.
ILYEN LESZ A MEGREFORMÁLT BAJNOKOK LIGÁJA
Több fordulót és több mérkőzést rendeznek, és sokkal több rangadó lesz.
Danubius Music
FELBECSÜLHETETLEN ÉRTÉK, NINCS PÁRJA A VILÁGON
A Magyar Örökség díjat 2000-ben nyerték el.
MÁRKA ÉS TREND
KÉSZEN ÁLL MAGYARORSZÁG A MESTERSÉGES INTELLIGENCIÁRA?
A generációs felhasználási különbség is jelentős az AI használatában.
VOGUE: A 90-ES ÉVEK
A DISNEY+ sorozatban többek között Anna Wintour, Victoria Beckham, Kim Kardashian és Claudia Schiffer is feltűnik.
MŰVÉSZKOLLABORÁCIÓVAL ÜNNEPLI A SZERETETET A PANDORA
Ábel Tamás képzőművésszel, különleges művészkollaborációval ünnepel a Pandora.
Üzlet / Piac
EGYMILLIÓ FORINTOT ÉR EZ A TETŐCSERÉP
Kihirdették a Wienerberger és a MOME közös tervpályázatának győztesét.
Üzlet / Piac
TÖRTÉNETÉBEN ELŐSZÖR BERLINBEN ZAJLOTT A BRANDFESTIVAL
Az esemény fő témái között szerepelt az európai gazdaság és márkák jövője.
Innováció
VÁRAT MAGÁRA AZ AI-FORRADALOM
A fejlesztések gyakran öncélúak és csak az AI-trendeket szeretnék követni.
Üzlet / Piac
ÚJ SZUPERAPPLIKÁCIÓ FUNKCIÓKAT MUTAT BE A RAKUTEN VIBER
Az alkalmazás segít a márkaismertség, valamint az ügyfelek elkötelezettségének és bizalmának növelésében.
Személyes márka
DR. MEGYER ÖRS A MAGYAR MARKETING SZÖVETSÉG ÉLETMŰDÍJASA
Az MMSZ minden évben kiosztja a Tonk Emilről elnevezett Életműdíját.