fbpx

A DALLAS IKONIKUS FŐSZEREPLŐJE, PATRICK DUFFY A MOL VIDEÓJÁBAN

A film hangsúlyozottan nem kereskedelmi célú, a készítők sokkal inkább szórakoztatni szeretnének.

MÁRKA ÉS TREND

TOP 5 INNOVÁCIÓ AZ IDEI PARIS RETAIL WEEKEN

Ezek a trendek biztosan formálni fogják a kiskereskedelmi szektort a közeljövőben.

TÍZEZREKET VÁRNAK AZ ORSZÁG SÖRBULIJÁRA

OktoBeerfest: négy napig minden a sörről szól a Városligeti Műjégpályán.

onBRANDS XTRA

FOGARASI NORBERT

MORGAN STANLEY, ÜGYVEZETŐ IGAZGATÓ

MÁRKA ÉS TREND

A PORT KÉSZÍTI AZ ÁRULÓK HIVATALOS KÍSÉRŐ MŰSORÁT

A műsor hátterébe, titkaiba engednek betekintést, miközben felvonultatja a műsor szereplőit, készítőit is.

WOSSALA ROZINA IS AZ ALDI MÁRKÁT ERŐSÍTI

Hetente osztanak meg izgalmas és könnyen elkészíthető recepteket az ALDI YouTube-csatornáján. 

VÁRJA A NEVEZÉSEKET A MEDIASPACE GLOBAL CHANGEMAKERS’ AWARDS

A kezdeményezés bárhonnan a világból várja a nagyvállalatokat, a KKV-at és a startupokat.

ÁTADTÁK AZ IDEI GREEN PLEDGE VÉDJEGYEKET

Az elismeréseket a MÜPA-ban a Marketing Summiton vehették át a díjazott cégek képviselői.

AZ EURÓPAIAK CSUPÁN TÖREDÉKE KÉPES HASZNÁLNI AZ AI-T A MINDENNAPOKBAN

Kulturális és edukációs hatások is befolyásolhatják az AI-hoz való hozzáállást.

A MASTER GOOD A NOBU ÚJ TÖBBSÉGI TULAJDONOSA

A Master Good cégcsoport 100 százalékban családi tulajdonban van.

CALL TO ACTION

Hamarosan indul a társadalmi célú aktivitások és reklámkampányok seregszemléje az MRSZ vezényletével.

TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG

  • TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2024.38.HÉT
    1. MEGASZTÁR TV2 1 057 127
    2. SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 811 790
    3. ÁZSIA EXPRESSZ TV2 795 100
    4. TÉNYEK TV2 715 648
    5. TÉNYEK PLUSZ TV2 679 088
    6. X-FAKTOR RTL 675 192
    7. HÍRADÓ RTL 613 139
    8. HÁZON KÍVÜL RTL 543 488
    9. SZTÁRBOX RTL 480 588
    10. FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 436 871
    11. A HÁROM NŐVÉR TV2 435 991
    12. TESTVÉREK TV2 388 416
    13. A KISÉRTÉS TV2 384 006
    14. FÓKUSZ RTL 382 536
    15. FORT BOYARD-AZ ERŐD RTL 365 276
    (Total 4+ N= 8 550 713 Forrás: Nielsen Közönségmérés Kft. / TV2) A részletes televíziós nézettségi adatok ITT: TELEVÍZIÓS-NÉZETTSÉG2024-38

MÁRKA ÉS TREND

A ZWACK MÁRKA UTÁNOZHATATLAN ÖRÖKSÉGE

Immerzív vetítéssel bővül az Unicum ház látogatóközpont programja.

A DANIELLA ÉS A LUMENET STRATÉGIAI PARTNERSÉGRE LÉPETT

A cégek közös terjeszkedése Romániában új korszakot nyit a villamossági piacon.

ÚJ ÜZEMELTETÉSI ÉS ELLÁTÁSI VEZÉRIGAZGATÓ-HELYETTEST NEVEZETT KI A VELUX CÉGCSOPORT

Az új vezérigazgató-helyettes a VELUX Cégcsoport Vezetői Testületének tagjává is vált.

ÉRDEKES KÉP / VIDEÓ

MÁRKA ÉS TREND

ROBBAN A HAZAI ELŐFIZETÉSES E-KERESKEDELEM?

Közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma.

MÁTÓL VILÁGSZERTE MEGVÁSÁROLHATÓ AZ IPHONE 16

A csúcstelefon legújabb szériája mostantól hazánkban is elérhető az iSTYLE üzletekben.

15 ÉVES AZ INSTYLE MAGYARORSZÁG

Visszatér az InStyle első hazai címlapsztárja, Tenki Réka.

INFO

5 LEGNÉPSZERŰBB

MÁRKA ÉS TREND

BEFOGADÓ, MÉLTÁNYOS MUNKAHELYEK PÁLYÁZHATNAK A HBLF RANGOS DÍJÁRA

Húsz évvel ezelőtt indult el az Európai Sokszínűségi Karta kezdeményezése.

BIOTECHUSA-BACK TO THE GYM

A BioTechUSA kampányát belső kommunikáció is kíséri, erős employer branding fókusszal.

ILYEN LESZ A MEGREFORMÁLT BAJNOKOK LIGÁJA

Több fordulót és több mérkőzést rendeznek, és sokkal több rangadó lesz.

FELBECSÜLHETETLEN ÉRTÉK, NINCS PÁRJA A VILÁGON

A Magyar Örökség díjat 2000-ben nyerték el.

MÁRKA ÉS TREND

KÉSZEN ÁLL MAGYARORSZÁG A MESTERSÉGES INTELLIGENCIÁRA?

A generációs felhasználási különbség is jelentős az AI használatában.

VOGUE: A 90-ES ÉVEK

A DISNEY+ sorozatban többek között Anna Wintour, Victoria Beckham, Kim Kardashian és Claudia Schiffer is feltűnik.

MŰVÉSZKOLLABORÁCIÓVAL ÜNNEPLI A SZERETETET A PANDORA

Ábel Tamás képzőművésszel, különleges művészkollaborációval ünnepel a Pandora.

EGYMILLIÓ FORINTOT ÉR EZ A TETŐCSERÉP

Kihirdették a Wienerberger és a MOME közös tervpályázatának győztesét.

TÖRTÉNETÉBEN ELŐSZÖR BERLINBEN ZAJLOTT A BRANDFESTIVAL

Az esemény fő témái között szerepelt az európai gazdaság és márkák jövője.

VÁRAT MAGÁRA AZ AI-FORRADALOM

A fejlesztések gyakran öncélúak és csak az AI-trendeket szeretnék követni.

ÚJ SZUPERAPPLIKÁCIÓ FUNKCIÓKAT MUTAT BE A RAKUTEN VIBER

Az alkalmazás segít a márkaismertség, valamint az ügyfelek elkötelezettségének és bizalmának növelésében.

DR. MEGYER ÖRS A MAGYAR MARKETING SZÖVETSÉG ÉLETMŰDÍJASA

Az MMSZ minden évben kiosztja a Tonk Emilről elnevezett Életműdíját.